شروع به کار سامانه اینترنتی ارائه درخواست افراد تحت حمایت کمیته امداد قم

قم (پانا) - سامانه اینترنتی درخواست دهی، خدمتی جدید است که از طریق آن افراد تحت حمایت می‌توانند از 10 خدمت کمیته امداد قم بدون مراجعه حضوری بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۸۹۶۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شروع به کار سامانه اینترنتی ارائه درخواست افراد تحت حمایت کمیته امداد قم

اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه این طرح در ایام هفته احسان و نیکوکاری راه‌اندازی خواهد شد گفت: آغاز به کار نخستین ثبت اینترنتی ارائه درخواست خدمات به افراد تحت حمایت، چهاردهم اسفندماه 97 هم‌زمان با سالروز تأسیس این نهاد خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه صرفه‌جویی در هزینه‌های ایاب و ذهاب افراد تحت حمایت از اهداف مهم این طرح است گفت: با اجرای این طرح برای دریافت خدمات، نیازی به مراجعه حضوری به کمیته امداد نیست.
مدیرکل کمیته امداد استان قم با معرفی نشانی این e.emdad.ir برای ثبت درخواست‌ها خاطرنشان کرد: افراد تحت حمایت با ثبت کد ملی خود و بدون مراجعه حضوری به ادارات این نهاد می‌توانند از طریق رایانه، تلفن همراه و یا از دفاتر خدمات اینترنتی درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.
وی گام اول این طرح را ثبت 10 خدمت کمیته امداد عنوان کرد و گفت: این خدمات عبارت‌اند از: تعمیر مسکن، انشعابات آب و برق و گاز، نامه بهره‌مندی از تسهیلات شهرداری، جهیزیه نوعروسان، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان، هدیه ازدواج پسران، خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات مهاجرت به روستا، پوشش خدمات دانش‌آموزی و دانشجویی.
یادآور می‌گردد این اقدام هدفمند کمیته امداد در راستای الکترونیکی شدن خدمات‌رسانی به مردم شریف، خیران، حامیان و افراد تحت حمایت انجام‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار