دیدار با خانواده شهید فرهنگی، آخرین برنامه سفر دوروزه وزیر آموزش و پرورش به ایلام

بطحایی: ا اگر این دیدارها انجام نشود انگار سفرمان بی‌برکت بوده است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در آخرین برنامه سفر دو روزه خود به استان ایلام، ظهر امروز با خانواده دانشجوی شهید فرهنگی لطفعلی مرادحاصلی در روستای زنجیره علیا از توابع سرابله در شهرستان چرداول دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۹۶۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده شهید فرهنگی، آخرین برنامه سفر دوروزه وزیر آموزش و پرورش به ایلام

سید محمد بطحایی در این دیدار گفت: «این دیدارها برای خانواده شهدا زحمت دارد اما اگر این دیدارها انجام نشود انگار سفرمان بی‌برکت بوده است. خداوند ان‌شاءالله مقام این شهید را بالا ببرد و ان‌شاءالله مادرش در این ایام مبارک که تولد حضرت فاطمه زهراست، با حضرت محشور شود.»

او ادامه داد: «امیدوارم مشکلات استان حل شود و با چرخش بیشتر چرخ‌های تولید کشور مشکلات زودتر حل شود.»

او افزود: «من گزارشی هم از این دو روز سفر و مشکلات و وضع استان به دولت ارائه خواهم کرد و امیدوارم این مشکلات را حل کنیم.»

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در پایان برای خانواده شهید لطفعلی مرادحاصلی آرزوی توفیق کرد.

پدر شهید لطفعلی مرادحاصلی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش گفت: «باید مدیرانی که متولی امور خانواده‌های شهدا هستند به این خانواده‌ها سرکشی کنند و فرهنگ شهادت ترویج پیدا کند و استمرار یابد.»

او ادامه داد: «جدیدا خبری شنیدیم در فضای مجازی که اخیرا در ایلام دختر بچه‌ای به عقد یک پیرمرد درآمده است، کار دادستانی هم زیبا بود که مانع این کار شد اما این کافی نیست. وزیر رفاه باید از این گونه آدم‌ها بیشتر حمایت کند. این کار به دلیل محرومیت است و از سر ناچاری و نداری است. امیدوارم وضع محرومیت استان کاهش پیدا کند و مشکلات کم‌تر شود.»

در این دیدار، کتاب شهیدان فرهنگی استان حاوی شرح حال ۶۴ شهید فرهنگی استان به وزیر آموزش و پرورش اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار