شیوه نامه نقل و انتقالات رایانه ای کارکنان وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

سنندج(پانا)-رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان از ابلاغ شیوه نامه نقل و انتقالات رایانه ای کارکنان آموزش و پرورش در سال تحصیلی 98-99 به واحدهای اداری و آموزشی استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۶۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
شیوه نامه نقل و انتقالات رایانه ای کارکنان وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

ایوب قادریان رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: فرهنگیان رسمی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی و کارکنان آموزشی شاغل در پست های اداری مشمول بخشنامه 230 می توانند پس از دریافت و مطالعه شیوه نامه از سایت اداره کل یا واحدهای آموزشی محل اشتغال خود، با مراجعه به سامانه نقل و انتقال به آدرسhttp://enteghal.medu.ir نسبت به درخواست انتقال دائم و موقت برون یا داخل استان اقدام و مدارک و مستندات لازم را به اداره محل خدمت اصلی خود تحویل دهند.

وی با بیان اینکه فرایند انتقالات سال جاری باتوجه به وضعیت نیروی انسانی صرفا به صورت یک مرحله ای و رایانه ای انجام می گیرد؛ تاکید کرد: هیچ گونه درخواست انتقالی بعد از اعلام نتایج انتقالات در اداره کل یا مناطق تابعه قابل پذیرش نخواهد بود.

قادریان در ادامه زمان ثبت نام اینترنتی نقل و انتقالات درون استانی و ارائه مدارک به امور اداری شهرستان ها و مناطق را از اول لغایت 25 اسفند ماه اعلام کرد و گفت: پس از بررسی مدارک و درخواست های متقاضیان نتایج انتقالات پایان فروردین ماه 98 اعلام خواهد شد.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان همچنین به زمان نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان در سال تحصیلی 98-99 نیز اشاره کرد و گفت: ثبت نام اینترنتی و ارائه مدارک به امور اداری مناطق از اول اسفند 97 آغاز و تا 31 فروردین ماه 98 ادامه خواهد داشت و نتایج آن نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال 98 اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار