نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان دخترانه فاطمیه شهر بوشهر برپا شد

بوشهر(پانا) - نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای دخترانه فاطمیه شهر بوشهر در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری این شهر برپا شد.

کد مطلب: ۸۹۶۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان دخترانه فاطمیه شهر بوشهر برپا شد

به گفته مدیر هنرستان دخترانه فاطمیه شهر بوشهر، هنرستان دخترانه فاطمیه شهر بوشهر هرساله در آستانه پایان سال یک دوره نمایشگاه هنرجویی را برای بازدید علاقمندان برگزار می کند.

سیده یاسمین امیرزاده افزود: در این نمایشگاه بیش از ٥٠٠ اثر در زمینه های نقاشی، چاپ شیشه، آرم سازی، مونوتایپ، مونوپرینت، بافت، رنگ روغن، خوشنویسی، سیاه و سفید و موزائیک به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی و معرفی فعالیت ها و استعدادهای هنرجویان، تشویق و ترغیب به هنر در زمینه های مختلف و بالا بردن اعتماد به نفس هنرجویان به توانایی های خود برپا شده است.

امیرزاده اظهار داشت: این چنین نمایشگاه ها نقش ارزنده ای در موفقیت های چشمگیر هنرجویان در تمام سطوح دارد.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای دخترانه فاطمیه بوشهر عنوان داشت: هنر یک نعمت بزرگی است که از عاطفه و احساس هنرمند سرچشمه می‌گیرد و آرامش را به همراه می آورد.

همچنین در این نمایشگاه پریا ماهینی، فاطمه بحرانی و مهشید دیانوش فر از هنرجویان رشته موسیقی هنرستان به اجرای قطعاتی بدون کلام پرداختند.

نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای دخترانه فاطمیه شهر بوشهر از ٤ تا ٦ اسفند سال جاری صبح ها ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها ساعت ١٧ تا ٢٠ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

گفتنی است هنرستان هنرهای زیبای دخترانه فاطمیه شهر بوشهر وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و زیرنظر اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر است که از سال ٧٣ تاکنون در رشته های گرافیک، عکاسی، موسیقی و انیمیشن مشغول به فعالیت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار