رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان:

فراخوان دومین جشنواره سراسری سرود نماز منتشرشد

سمنان (پانا) - حجت الاسلام شمس الدین، از انتشار فراخوان دومین جشنواره سراسری نماز با عنوان «ترنم الهی» خبر داد و گفت: این جشنواره مردادماه سال آینده به میزبانی سمنان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۹۶۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان دومین جشنواره سراسری سرود نماز منتشرشد

حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین درگفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری نماز با عنوان «ترنم الهی» ویژه برادران و با موضوع نماز و انتظار (مهدویت) اظهارداشت: این جشنواره ویژه برادران زیر 16 سال است.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری که فرمودند هرکاری ارزشی که در قالب هنر آمد ماندگار می شود و با توجه به ماهیت فرهنگی نماز متذکر شد: برگزاری این جشنواره و استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ نماز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه این جشنواره سال گذشته برای اولین بار به صورت ملی در سمنان برگزار شد و مورد استقبال مسئولان کشوری نماز نیز قرار گرفت گفت: نماز به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقا اخلاق در جامعه، در عصر کنونی باید با ابزار هنر و رویکرد فرهنگی توسعه یابد.

حجت الاسلام شمس الدین، نمایان ساختن تاثیر نماز و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی به زبان هنر جمعی، ترسیم فضای کاری هنری در عرصه نماز، تلاش برای ایجاد جریان منجر به تولید آثار فاخر نمازی با استفاده از ابزار جشنواره در سطح استانی و ملی و نیز ایجاد رقابت سالم و کشف استعدادهای برتر سرود را از جمله اهداف برگزاری جشنواره ترنم الهی برشمرد.

به گفته وی مهلت ثبت نام در این جشنواره بیستم اردیبهشت و زمان ارسال آثار بیستم تیرماه سال آینده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار