رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه:

تخصیص هشت میلیارد ریال اعتبار ویژه به آموزش و پرورش شهرستان تا پایان سال

عسلویه،بوشهر(پانا)_ رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه از تخصیص هشت میلیارد ریال اعتبار ویژه به آموزش و پرورش تا پایان سال خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص هشت میلیارد ریال اعتبار ویژه به آموزش و پرورش شهرستان تا پایان سال

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه، یوسفی فرماندارعسلویه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه در امر آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: با نظر مساعد مدیر عامل محترم منطقه ویژه مبلغ چهار میلیارد ریال در قالب طرح روستا مرکزی و همچنین مبلغ چهار میلیارد ریال دیگر از محل کمک های فرمانداری در بخش توسعه و تجهیز مدارس تا پایان امسال به این دستگاه کمک خواهد شد.

فرماندار عسلویه با مورد اهمیت قرار دادن نشست های پیرامون مسائل آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد: باید مسائل آموزش و پرورش با رویکرد عمل گرایی و کاربردی پیگیری شود و گرنه گفت و گو و مذاکره راه حل کافی برای برون رفت از شرایط کنونی مناسب نخواهد بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با اشاره به اولویت بندی در برنامه های آموزشی خاطر نشان کرد: بدون داشتن برنامه ریزی در این حوزه نمی توان به کیفیت بخشی و توسعه روند آموزشی شهرستان فکر کرد و نیاز به همه گیر شدن تمام گروهای جامعه محلی در این برنامه ریزی است.

یوسفی با تقدیر از تلاش های حوزه صنعت در امر آموزش شهرستان خاطر نشان کرد: ظرفیت بخش صنعت در همراهی جریان آموزشی می توان دامنه وسیع تری به خود بگیرد و در سطح شهرستان هر واحد صنعتی و پتروشیمی به صورت معین هر روستا فعال شود تا توسعه مطلوب تری اتفاق بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار