مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان/ اعلام نفرات برگزیده این انتخابات

صیاد: استفاده هدفمند از توانمندی پیشتازان پسر و دختر این استان عامل کسب رتبه‌های برتر کشوری شده است

زاهدان (پانا)_ مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و‌بلوچستان از برگزاری انتخابات مجمع عمومی اعضا و مربیان پیشتازسازمان دانش آموزی استان و شرکت اعضا منتخب در مجمع عمومی کشور خبر داد .

کد مطلب: ۸۹۵۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان/ اعلام نفرات برگزیده این انتخابات

داود صیاد مدیر سازمان دانش آموزی استان صبح امروز در جریان این انتخابات که در محل اردوگاه فاطمه الزهرا زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته نمایش درستی از توانمندی‌های سیستان و بلوچستان نشان داده نشده بود لذا امروز افتخار آن را داریم که با برنامه ریزی های صحیح و استفاده ی هدفمند از ظرفیت های دانش آموزی این استان، در اردوی ملی رتبه های برتری را کسب کنیم.

او با بیان اینکه در وجود تک تک پیشتازان استان ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد عنوان داشت: تیم صف جمع پسران و تیم چادر زنی و مخابره باپرچ دختران پیشتاز استان سیستان و بلوچستان در اردوی ملی به ترتیب رتبه های نخست و دوم کشوری را کسب نمود که این امر نشان دهندی توانمندی پیشتازان پسر و دختر این استان است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: همواره باید از تجربه های مربیان پیشتاز بهره‌جوییم زیرا این استان به مدد تلاش این مربیان زحمتکش امروز توانسته است در وضعیت نسبتا مطلوبی قرار گیرد.

صیاد تصریح کرد: ساختار اداری سازمان دانش آموزی به صورتی است که دبیران مجامع اعضا و مربیان به عنوان عضو ثابت دارای حق رای در شورای برنامه ریزی سازمان سهیم هستند و درفرآیند تصمیم گیری دخیل هستند .

او با اشاره به اینکه مجمع اعضا و مربیان تنها بخشی از فعالیت های سازمان است گفت : ما به کمک تمامی مربیان و دانش آموزان برای اعتلای اهداف سازمانی و برنامه های سازمان نیاز داریم و منتخبین وظیفه ی پیگیری مطالبات دانش آموزان و مربیان را برعهده خواهند داشت .

مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد : تربیت سازکار خاص خود را دارد و ابزار آن در دوره های مختلف متفاوت است و نمی توان با شیوه های دو دهه ی قبل برای دانش آموز امروز که نیاز های متفاوتی دارد در حوزه ی تربیت گام برداشت .

صیاد در پایان با اشاره به اینکه مجموعه فعالیت های سازمان دانش آموزی در راستای مهارت آموزی و منش های 12 گانه این سازمان است، ابراز کرد: شخصی که با تشکیلات سازمان دانش آموزی خو گرفته باشد از رشد بهتری نسبت به سایر همسالان خود برخوردار است وتا پایان عمر همراه آن خواهد بود.

به گزارش پانا نفرات برگزیده این انتخابات پس از شمارش آرا به ترتیب زیر اعلام گردید:

مجمع استانی اعضای پسران:

  1. امیر حسین سرگلزایی جوان
  2. احمد جدگال
  3. حمیدرضا ارسلان زاده

مجمع استانی اعضای دختران:

  1. مبینا صفاری
  2. زهرا سلطان آبادی
  3. فاطمه گوری

مجمع استانی مربیان مرد:

  1. حسین باقری
  2. منصور اسلام پناه
  3. عبدالحکیم دهواری

مجمع استانی مربیان خانم:

  1. عصمت رخشانی اصل
  2. سعیده ارژنده
  3. منصوره کراچی اصفهانی

گفتنی است تعداد نفرات مجامع استانی اعضا و مربیان پیشتاز پنج نفر است که دو نفر دیگر بنا بر مصوبه ی مجامع مربیان و مدرسین دوره ی گذشته توسط اعضای منتخب انتخاب خواهند شد . همچنین نفرات اول هر مجمع به عنوان عضو مجمع کشوری ، جهت شرکت در مجمع عمومی و شرکت در فرآیند انتخابات هیئت ریسه ی کشوری به مرکز اعزام خواهند شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار