اعلام اسامی برگزیدگان نهایی هشتمین دوره انتخابات مجامع اعضا و ششمین دوره انتخابات مجامع مربیان استان فارس

شیراز (پانا) - هشتمین دوره انتخابات مجامع اعضا و ششمین دوره انتخابات مجامع مربیان سازمان دانش‌آموزی فارس که از دیروز در شیراز آغاز شده بود امروز با اجرای دو انتخابات مجمع مربیان زن و اعضا دختر به پایان رسید و برگزیدان آن اعلام شد.

کد مطلب: ۸۹۵۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی برگزیدگان نهایی هشتمین دوره انتخابات مجامع اعضا و ششمین دوره انتخابات مجامع مربیان استان فارس

به گفته‌ی رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس برگزیدگان مجمع اعضا پسر که در روز گذشته برگزار شد شامل محمد مهدی نوری پور از ناحیه 4 شیراز، محمد زکی پور از کازرون، ابراهیم صفری از درودزن، محمد امین بهرامی از ناحیه 2 شیرازو سید ابوالفضل زندوی از بیرم هستند.

همچنین در انتخابات مجمع مربیان مرد نیز سلمان علیمحمدی از بیضا، مهدی اسلامی از مرودشت، محمد جلال رضایی منفرد از درودزن، محمد اکبری از جره بالاده و محمدجواد محقق از ناحیه 4 شیراز برگزیده شدند.

در انتخابات مجمع مربیان زن نیز به ترتیب فریبا حقیقت از ناحیه 3 شیراز، سعیده اسدی از درودزن، فاطمه فروتن از مرودشت، زهرا دریسی از ناحیه یک شیراز و فاطمه زمانی از کوار برای حضور در مجمع مربیان زن منتخب شدند.

نتیجه انتخابات مجمع اعضا دختر نیز مبینا گودرزی از ناحیه یک، زینب اولادنظر از زرین دشت، صنم افشاری از فیروزآباد، سونا رضایی از آباده، مریم نظری از اقلید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار