معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس:

اختتامیه سومین دوره مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی ناحیه یک بندرعباس برگزار شد

هرمزگان (پانا) - اختتامیه سومین دوره مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی دوره اول (پایه های اول، دوم و سوم) آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس به میزبانی دبستان شهید محراب رشیدی با حضورمعاون پشتیبانی و توسه مدیریت این ناحیه درمجتمع آموزشی فاضل لنکرانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه سومین دوره مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی ناحیه یک بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان ، محمود غیبی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با اعلام این خبر افزود: در این دور از رقابتها که با شرکت 13 تیم به مدت 5 روز درمجتمع آموزشی فاضل لنکرانی این ناحیه آموزشی برگزار شد، دبستان غیر دولتی پویا توانست مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند .

وی در ادامه افزود : تیم دبستان شهید محراب رشیدی میزبان مسابقات ، مقام دوم رقابتها را کسب نمود و تیم دبستان شهید غلامی در جایگاه سوم ایستاد .

غیبی خاطر نشان کرد: از آنجایی که مسابقات فوتسال مقطع ابتدایی دوره اول برای اولین بار برگزار گردید و مورد استقبال بی نظیر اولیاء و دانش آموزان قرار گرفت امید است با همکاری مدیران مدارس و اولیاء این مسابقات در سالهای آتی در سطح وسیع تری و با حضور مدارس بشتری برگزار گردد .

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بندرعباس اظهار داشت: تا پایان سال تحصیلی جاری (شهریور ماه) هم دو دوره مسابقه ویژه این رده سنی بین کانون های ورزشی درون مدرسه ای این مدیریت برگزار خواهد شد .

این مسئول در پایان ضمن تشکر از میزبانی خوب دبستان شهید محراب رشیدی و کلیه عوامل برگزارکننده این مسابقات واستقبال و حضور چشمگیر و پرشور اولیای دانش آموزان گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، برگزاری مسابقات دانش آموزی نماد مدرسه محوری و دانش آموز باوری می باشد و امیدواریم در دوره های بعدی مسابقات شاهد استقبال چشمگیر تری باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار