سرپرست فرمانداری رودبار: مشارکت و فعالیت های مردمی گسترش یابد

رودبار (پانا) -سرپرست فرمانداری رودبار با اشاره به ظرفیت مناسبت این شهرستان برای فعالیت سازمان های مردم نهاد، خواستار گسترش مشارکت و فعالیت های مردمی و تشکیل سمن ها شد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست فرمانداری رودبار: مشارکت و فعالیت های مردمی گسترش یابد

سید جلال سید محمدی در نشست هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد شهرستان رودبار افزود: سمن ها نقش بسیار مهمی در فرآیندهای اجتماعی ایفا می کنند به شرط آنکه به اقشار و لایه های مختلف جامعه معرفی شوند.
وی ادامه داد: با تبیین و معرفی درست فعالیت سمن ها به جامعه می توانیم بار بزرگی از روی دوش دولت برداریم و مردم از این سمن ها سود برده و از ظرفیت آنها در بخش های مختلف استفاده کنند.
سیدمحمدی با اشاره به نقش موثر سمن ها در جامعه، بر بکارگیری موثر آنها تاکید و اضافه کرد: 14 سمن در این شهرستان فعالیت می کنند و انتظار داریم در رودبار، تعداد سمن ها از حیث تنوع موضوعی بیشتر باشد.
وی خاطرنشان کرد: نیمی از سمن های شهرستان رودبار خیریه هستند و جای بسی خوشحالی است که این مهم برگرفته و الهام گرفته از تعالیم دینی و آموزه های ائمه اطهار است.
سیدمحمدی با بیان اینکه رودبار استعداد خوبی در پذیرش سمن ها در حوزه های مختلف دارد گفت: نیازمند توسعه مشارکت و فعالیت مردمی هستیم که این امر مهم با حضور و تشکیل سمن ها محقق می شود.
وی سیاست دولت را افزایش مشارکت مردم در امور دانست و گفت: استاندار گیلان هم سمن ها را ناظران مردمی بر رفتار و عملکرد ادارات دولتی می داند.
همچنین در این نشست پروانه فعالیت دو سازمان جدید مردم نهاد شهرستان در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری و ورزشی صادرشد.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار