تجهیزات پزشکی آذربایجان غربی با 120میلیارد تومان بروزرسانی شدند

ارومیه(پانا)- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از صرف هزینه یکهزار و 200 میلیارد ریال برای بروز رسانی تجهیزات پزشکی و 700 میلیارد ریال برای هتلینگ بیمارستان های آذربایجان غربی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تجهیزات پزشکی آذربایجان غربی با 120میلیارد تومان بروزرسانی شدند

دکتر حسنی با اعلام این خبر افزود: هدف اعتبار بخشی بیمارستانها ارزیابی همه واحدهای حوزه سلامت در راستای بهبود مداوم کیفیت ،محور بودن بیمار، بهبود امنیت بیمار و کارکنان است.

وی ادامه داد: تاکنون در حوزه درمان اقدامات خوبی در راستای توسعه فضای فیزیکی، بروز رسانی تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستانی انجام گرفته است، که از جمله آنها می توان به احداث و بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان، مرکز غربالگری سرطان، بخش بلوک زایمان با 13 واحد تکنفره (LDR) و بخش اورژانس و درمانگاه اورژانس اشاره کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اظهار داشت: تا کنون بیش از هزار و دویست میلیارد ریال برای بروز رسانی تجهیزات پزشکی بیمارستان های استان هزینه شده است و بیش از و بیمارستانهای استان اعتبار تخصیص یافته است که سهم شهرستان مهاباد بیش از 10 درصد این مقدار است.

حسنی افزود: در جریان طرح تحول سلامت تجهیزات خوبی برای بیمارستان امام خمینی مهاباد اختصاص یافته که به عنوان نمونه می توان به دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس ،2 دستگاه رادیولوژی دیجیتال ،2 دستگاه ماموگرافی،3 دستگاه سونوگرافی که با تلاشها و پیگیری های و پیگیری های انجام گرفته مسئولین به این شهرستان اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: شیوه نامه معاملاتی دانشگاه در مقطع خاصی تدوین شد در شیوه نامه به خرید ملزومات پزشکی تا سه ماه اشاره شده بود ولی در حال حاضر می توان تا 9 ماه نیز تجهیزات پزشکی خریداری شوند در صورتی که بیمارستانهای استان جهت خرید اقلام و ملزومات پزشکی از طریق شیوه نامه با مشکل مواجه می شوند مراتب را به معاونت درمان استان اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار