فرمانده سپاه استان سمنان خبرداد:

اهدای ۴۰ بسته جهیزیه به زوجین نیازمند در استان سمنان

سمنان (پانا) - سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در حاشیه سفر سردار غلامحسین غیب‌پرور به سمنان در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ بسته جهیزیه 12 میلیون تومانی به چهل زوج نیازمند سمنانی که از قبل در استان شناسایی شده اند، اهدا می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۵۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۴۰ بسته جهیزیه به زوجین نیازمند در استان سمنان

وی افزود: این بسته‌ها شامل ۱۲ قلم کالای اساسی برای شروع زندگی بوده که به منظور حمایت از کالای ایرانی همه‌ی این کالا‌ها نیز ساخت داخل کشور است.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به کمک خیرین در تهیه و آماده سازی این بسته‌ها افزود: ارزش هر بسته ۱۲ میلیون تومان است که با کمک مشترک خیرین و سپاه استان آماده سازی شده است.

مسئولان جوابگوی نیازهای مردمی باشند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز با بیان اینکه مسئولان باید بیش از امروز، کار کنند و جوابگوی نیازهای مردمی باشند، گفت: راهبرد اساسی ما در دوران دو ساله بسیج، خدمت به مردم است که بر همین اساس، گروه‌های جهادی و محله‌های اسلامی را داریم و تلاش ما این است که سایر خدمات مانند تهیه جهیزیه، خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی نیز در ریل خدمت به مردم باشد.

سردار غلام‌حسین غیب‌پرور، با اشاره به تهیه جهیزیه توسط خیران برای خانواده‌های نیازمند اظهار کرد: هیچ کدام از این جهیزیه‌ها با منابع دولتی یا منابع سپاه و بسیج تأمین نشده و خیرات مردم است و اینکه این جهیزیه توسط خود مردم خیر تهیه می‌شود و مردم به مجموعه سپاه و بسیج اعتماد می‌کنند، سرمایه‌ای برای ماست.

وی با بیان اینکه اگر بگوییم مردم در میدان باشند که هستند، این نافی مسئولیت دستگاه‌های حاکمیتی نیست، بلکه مسئولیت آن‌ها مضاعف می‌شود، اظهار کرد: مسئولان در تمام رده‌ها در مقابل مردم نباید کوتاهی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر خدمت از جنس مخلصانه انجام نشود، چه به روز ما می‌آید؟ شاید دنیا را بگذرانیم؛ اما قدر مسلم آخرت همه گرفتار هستیم.

غیب‌پرور با تأکید بر اینکه باید قدردان مردم باشیم، گفت: مسئولان باید بیش از امروز کار کنند و جوابگوی نیازهای مردمی باشند.

وی با بیان اینکه کشور ایران کشوری فقیری نیست بلکه غنی است، اظهار کرد: مشکل موجود در کشور، نبود خودباوری در برخی‌هاست؛ اگر این خودباوری را بیشتر کنیم، هیچ دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افزایش گروه‌های داوطلب مردمی برای تهیه جهیزیه نوعروسان گفت: آمار دقیق تعداد جهیزیه‌ها وجود ندارد؛ چراکه گروه‌های مردمی داوطلب دارند کار انجام می‌دهند که شمارش آن از دست ما خارج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار