2 مدرسه در تکاب برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده شد

ارومیه(پانا) - مدیر آموزش و پرورش تکاب گفت: 2 مدرسه شبانه روزی با 30 اتاق برای اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات عید نوروز در این شهرستان آماده شد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
2 مدرسه در تکاب برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده شد

یحیی علی پناه مدیر آموزش و پرورش تکاب با بیان اینکه 2 مدرسه شبانه روزی با 30 اتاق برای اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات عید نوروز در این شهرستان آماده شده است، گفت: در این مدارس شبانه روزی از 23 اسفند امسال تا 12 فروردین سال 1398 به مسافران نوروزی و خانواده های فرهنگی خدمات اسکان عرضه می شود.
وی بیان کرد: اتاق‌های این مدارس مجهز به امکانات مناسب و کافی برای اسکان مسافران در ایام عید نوروز است.


«علی پناه» با بیان اینکه ثبت نام برای اسکان خانواده ها در مدارس به صورت اینترنتی انجام می شود، اظهار داشت: در تعطیلات عید نوروز سال گذشته 260 خانوار با یکهزار و 20 نفر مسافر در مکان های اقامتی آموزش و پرورش تکاب اسکان یافتند که از این تعداد 875 نفر فرهنگی بودند.


مدیر آموزش و پرورش تکاب ادامه داد: این اداره به عنوان دستگاه اجرایی عضو ستاد تسهیلات سفر در این شهرستان برای ارایه خدمات مطلوب و اسکان مسافران نوروزی از جمله فرهنگیان آمادگی کامل دارد.


علی پناه افزود: مدارس شبانه روزی تکاب در چند سال اخیر تجهیز شده و امکانات و لوازم مورد نیاز برای اسکان خانواده ها در آنها تامین شده و فضای مناسبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی به وجود آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار