جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری برگزارشد

بجنورد (پانا) - نشست هماهنگی جشن عاطفه ها با حضور کارشناس زکات ، مسئولین آموزش وپرورش ،هلال احمر شهرستان بجنورد در محل اتاق کنفرانس آموزش وپرورش شهرستان تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۹۵۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی  جشن نیکوکاری  برگزارشد

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره بر اهمیت انفاق به همنوع، اظهار داشت: ایثار و کمک به همنوعان از سنت های نیکو و حسنه ای در دین مااست و ملت ما در مدت چهل سال انقلاب ثابت کردند که در کمک به همنوع خود پایدار هستندو ایثارگری را در حد جان به انجام رسانده اند.

محمود اسدی با تأکید بر شرایط اقتصادی فعلی و سعی در جمع آوری کمکهای مردمی برای کمک به دانش آموزان محروم ، گفت: نگاه آموزش وپرورش به اینگونه جشن ها ، نگاهی تربیتی است با این هدف که دانش آموزان با روحیه ایثارگری و انفاق آشنا شوند تا این روحیه در وجود آنها نفوذ کند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنوردبا اشاره به استمرار کمک به نیازمندان، و خط مقدم قرار گرفتن معلمین در درک مشکلات دانش آموزان و کمک به دانش آموزان نیازمند ادامه داد، بحث نیکوکاری دائما وجود دارد فقط در یک مقطعی از زمان مثل جشن نیکوکاری ، جشن عاطفه ها ،نمود بیشتری پیدا می کند و جریان کمک به همنوع و انفاق ، به شکل های مختلف در دنیا اتفاق می افتد منتها به سبک های مختلف انجام می گیرد.

علی قلیزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در این جلسه عنوان کرد: بحث مشارکت ، اعتمادسازی و اخلاق ،سه بحران تعریف شده در جوامع است که باید اخلاق را که در دین تأکید شده است ، سرلوحه زندگی خود قرار داد و سپس با برنامه ریزی دقیق، اعتماد سازی و مشارکت را در بین مردم تقویت کرد .

حسین زاده، معاون مشارکت کمیته امداد امام (ره) ضمن اشاره به توزیع پاکتهای کمکهای مردمی به دانش آموزان نیازمند درمدارس در اسرع وقت ، گفت: طی هفته آینده یک نفر رابط از طرف کمیته امداد امام (ره) به مدارس فرستاده می شود تا در کنار رابط فرهنگی مدرسه ،هدف از برگزاری جشن نیکو کاری در مدارس رابرای دانش آموزان توجیه نمایند .

یاد آوری می شود امسال جشن نیکوکاری در تاریخ پانزدهم اسفند ماه برگزارخواهد شد که متعاقبا" نام مدرسه پایلوت جهت برگزاری جشن نیکوکاری با تبادل نظر مسئولین ، اعلام میگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار