مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر: ۲۹۶۶ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافته است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دو هزار و ۹۶۶ کلاس درس استان بوشهر برای اسکان نوروزی مسافران اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۸۹۵۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر: ۲۹۶۶ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافته است

ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت: در استان مدارس تخریبی زیادی وجود دارد که بعضی غیرقابل استفاده هستند . بوشهر 17 واحد آموزشی، تنگستان 8 واحد آموزشی، جم 16 واحد آموزشی، آبپخش 10 واحد آموزشی، دشتستان 63 واحد آموزشی، سعدآباد 19 واحد آموزشی، شبانکاره 7 واحد آموزشی، دشتی 22 واحد آموزشی، کاکی 18 واحد آموزشی، بردخون 7 واحد آموزشی، دیر 4 واحد آموزشی، دیلم 9 واحد آموزشی، عسلویه 9 واحد آموزشی، کنگان 6 واحد آموزشی، گناوه 14 واحد آموزشی، بندرریگ6 واحد آموزشی، دلوار5 واحد آموزشی و خارگ یک واحد آموزشی است که در کل استان 241 واحد آموزشی تخریبی وجود دارد.

کرمی گفت : در سال جاری بیش از 393 مدرسه با تعداد 2 هزار و 966 کلاس به ستاد اسکان در آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است که یک هزار 32 کلاس آن از گروه «الفـ» و یک هزار و 935 کلاس آن از گروه «ب» است.

وی با بیان این که 22 پایگاه در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق فعال خواهد بود اضافه کرد: این تعداد پایگاه با همکاری 539 نفر از عوامل اجرایی در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان در نوروز سال جاری فعال خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : در نوروز سال گذشته 164 هزار 212 نفر در قالب 42 هزار و 115 خانوار فرهنگی و 3 هزار و 600 خانواده غیرفرهنگی در مراکز ستاد فرهنگیان استان پذیرش شده بودند.

وی تصریح کرد: تعرفه در نظر گرفته برای ستاد اسکان در سال جاری با 15 درصد افزایش محاسبه شده است که کلاس های درجه «الف» 294 هزار ریال برای فرهنگیان، 575 هزار ریال برای کارکنان دولت و 905 هزار ریال برای مشاغل آزاد و همچنین کلاس های درجه «ب» نیز 216 هزار ریال برای فرهنگیان، 485 هزار ریال برای کارکنان دولت و 700 هزار ریال برای مشاغل آزاد عنوان شده است.

کرمی گفت : شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم بیشترین مسافر را دارند و تعداد مدارس ما جوابگو نیست برای کمبود آب و مشکلات حمل و نقل آبرسانی و مشکلات فاضلاب همکاری سایر دستگاهها نیاز است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار