استاندار بوشهر:

همه باید آماده و مهیای میزبانی از مسافران نوروزی باشیم

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر گفت : برای رفع مسائل و مشکلات مربوط به اسکان مسافران نوروزی و به ویژه تامین آب مورد نیاز مسافران، ادارات آب و فاضلاب و شهرداری‌ها همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

کد مطلب: ۸۹۵۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
همه باید آماده و مهیای میزبانی از مسافران نوروزی باشیم

عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بیان داشت : اقدامات خوب شهرداری‌هایی که سهم خود را به آموزش و پرورش پرداخت کردند حرکتی در مسیر اجرای قانون بوده و از این اقدام قدردانی می‌شود.

گراوند افزود: کمک به آموزش و پرورش کمک به تمام خانواده‌ها و مردم است و آموزش و پرورش نیازمند حمایت همه جانبه تمام دستگاه‌هاست.

استاندار بوشهر با اشاره به وجود 241 مدرسه تخریبی در استان بوشهر افزود: اداره کل نوسازی مدارس برای بازسازی و بهسازی مدارس تخریبی، با یک برنامه ریزی شفاف و اولویت بندی مدارس را در دستور کار خود قرار داده تا بتوان در بودجه سال آینده اعتباری به این منظور اختصاص داد.

وی با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای میزبانی از مسافران در ایام نوروز گفت: استان بوشهر ظرفیت بالایی در عرصه گردشگری دارد و نباید سایر ظرفیت‌ها، ما را از وجود ظرفیت مطلوب گردشگری بوشهر غافل کند. همه باید آماده و مهیای میزبانی از مسافران نوروزی باشیم ضمن اینکه همکاری با آموزش و پرورش برای اسکان مسافران هم ضروری است.

وی تصریح کرد: برای رفع مسائل و مشکلات مربوط به اسکان مسافران نوروزی و به ویژه تامین آب مورد نیاز مسافران، ادارات آب و فاضلاب و شهرداری‌ها همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار