مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان: تکریم خانواده شهدا وظیفه ملت ایران است

زاهدان (پانا)_ به گفته مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان، شهدای انقلاب اسلامی حق بسیار بزرگی بر گردن همه مردم دارند و وظیفه ملت ایران تکریم خانواده شهداست.

کد مطلب: ۸۹۵۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان: تکریم خانواده شهدا وظیفه ملت ایران است

داوود صیاد در دیدار با خانواده و همسر شهید محراب سیستان و بلوچستان(حجت الاسلام والمسلمین مهدی توکلی)، به مناسبت روز گرامیداشت مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: اگر امروز کشور ما در راه توسعه و پیشرفت حرکت می کند و نگاه ملت ایران نگاهی امیدوارانه به سمت آینده است، به دلیل جانفشانی ها و فداکاری های شهداست به همین دلیل ما تا همیشه مدیون شهیدان عزیزمان هستیم.

او با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا وظیفه تک تک ملت ایران است، ابراز کرد: قطعاً با هیچ زبانی و به هیچ گونه ای نمی توان از خانواده‌های بزرگوار شهیدان تشکر کرد زیرا آنها برای پاسداری از میهن اسلامی سختی ها و مشقت های فراوانی را تحمل کردند اما هیچگاه چشم داشتی از دیگران نداشته اند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه امروز به برکت خون پاک شهیدان، کشور ما از قدرت، آرامش و امنیت خوبی در سطح منطقه برخوردار است، عنوان داشت:در واقع این برکت دعای خیر خانواده‌های شهیدان و صبر آنهاست که امروز ایران اسلامی در جایگاه‌های مختلف جهانی بر فراز قله های افتخار است.

او افزود: اگر امروز ما با آسودگی خاطر و به راحتی زندگی می‌کنیم و از امنیت خوبی برخوردار هستیم به برکت نگاهی است که خانواده‌های شهیدان داشتند و به سبب همین نگاه فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند.

صیاد در پایان تصریح کرد: بر همه ما واجب است تا با تاسی از راه شهدا در پاسداری این انقلاب کوشش کنیم و این امر با تکریم خانواه شهدا و گرامیداشت یاد شهدای عزیز عجین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار