رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

سومین دوره ملی گردشگری دانش آموزی بیمه تامین اجتماعی برگزار می‌شود

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان گفت: به میزبانی سازمان دانش آموزی استان سمنان، طرح سومین دوره ملی گردشگری دانش آموزی تامین اجتماعی استان سمنان با حضور 520 دانش آموز پیشتاز استان سمنان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۵۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سومین دوره ملی گردشگری دانش آموزی بیمه تامین اجتماعی برگزار می‌شود

اسحاق اکبری با بیان این مطلب که مشارکت دانش آموزان در طرح های تامین اجتماعی منجر به رشد فرهنگ بیمه ای می شود، خاطرنشان کرد: طرح فرهنگی گردشگری دانش آموزی به تعمیق بیشتر مفاهیم تأمین اجتماعی در جامعه می انجامد؛ چرا که دانش آموزان پیشتاز، سفیران سازمان تأمین اجتماعی در جامعه هستند.

وی، با اشاره به لزوم فرهنگ سازی بیمه ای در استان اظهار داشت: اگر زیرساخت لازم برای مشارکت و حضور دانش آموزان در طرح های اجتماعی فرهنگی تأمین اجتماعی فراهم شود؛ شاهد ترقی و توسعه فرهنگ بیمه ای مردم استان خواهیم بود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان نیز با بیان این که سازمان تامین اجتماعی رویکرد فرهنگی و اجتماعی خوبی را در پیش گرفته است، افزود: فرهنگ سازی بیمه ای مقوله ای مهم در پیشبرد اهداف و سیاست های کلان سازمان تامین اجتماعی است و در همین راستا هم تفاهم نامه همکاری بین سازمان دانش آموزی و سازمان تامین اجتماعی به امضاء رسیده است.

محمد اخلاقی، گردشگری دانش آموزی با محوریت بازدید از مراکز و شعب تامین اجتماعی استان را یکی از اقدامات موثر در توانمندسازی دانش آموزان دانست و تصریح کرد: تجربه نشان داده تلفیق موضوعات آموزشی تربیتی با برنامه های تفریحی سیاحتی نتایج و دست آوردهای ارزشمندی را به همراه داشته است.

وی، رونق گردشگری دانش آموزی، فرهنگ سازی و ارتقاء سطح آگاهی عمومی و به ویژه نسل مولد و کارآفرین فردا، شناخت و ارتقاء سطح عمومی فرهنگی بیمه ای و ایجاد ثبات اجتماعی و ارتقای سرمایه های اجتماعی را از اهداف این برنامه گردشگری دانش آموزی ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار