کشف 119 خودرو و 80 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در طرح رعد 22

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت گفت: با اشاره به اجرای بیست و دومین مرحله از طرح رعد، گفت: در این طرح 119 خودرو و 80 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

کد مطلب: ۸۹۵۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف 119 خودرو و 80 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در طرح رعد 22

سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران به جزئیات اجرای طرح رعد 22 پرداخت و گفت: در این طرح، 24 باند سرقت متلاشی و 687 سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی، با بیان اینکه در این طرح 288 حکم قضائی پیگیری و 48 محکوم فراری دستگیر شدند، عنوان داشت: در این رابطه 119 خودرو و 80 دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ارزش ریالی اموال مکشوفه مسروقه را 9 میلیارد و 125 میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: در اجرای این طرح 252 خرده‌ فروش موادمخدر نیز دستگیر و 583 معتاد متجاهر از محله ها، کوچه‌ها، خیابان‌ها و پارک ها جمع‌آوری شدند.

وی به کشف 32 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بیست و دومین طرح رعد اشاره کرد و افزود: در این راستا، 6 باند توزیع مواد مخدر در سطح شهر تهران شناسایی و اعضای آن طی عملیات های شبانه روزی پلیس مبارزه باموادمخدر و پیشگیری پایتخت، دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت به استرداد 87 درصد از اموال مسروقه کشف شده به مال باختگان اشاره کرد و گفت: از کل سارقان دستگیر شده در این طرح 345 تن سابقه دار و 342 تن نیز برای اولین بار دستگیر شده اند.

سردار رحیمی در ادامه به کشف 46 قبضه سلاح سرد و گرم از مخفیگاه تبهکاران دستگیر شده، اشاره کرد و عنوان داشت: در خصوص حمل و نگهداری غیر مجاز سلاح سرد و گرم در این طرح 12 نفر دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در پایان ضمن تقدیر از همکاری مراجع قضائی در خصوص صدور احکام برای متهمان و دستگیرشدگان در طرح رعد 22، خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار کامل و بر حسب قانون با متخلفان و برهم زنندگان نظم و آرامش شهروندان و جامعه برخورد خواهد کرد و شهروندان می توانند در صورت برخورد با قانون شکنان مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا مراجعه به نزدیکترین کلانتری به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار