عبدالرضا فولادوند: آموزش و پرورش مدیون خدمات خیرین نیک اندیش است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران گفت: ما در آموزش و پرورش مدیون خدمات خیرین نیک‌اندیش و انسان‌های ارزشمند و فرهنگ دوست کشور هستیم و این دفاتر باید با تمام همت و توان خود در خدمت خیرینی که اراده مدرسه سازی دارند، باشند.

کد مطلب: ۸۹۵۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا فولادوند: آموزش و پرورش مدیون خدمات خیرین نیک اندیش است

دفتر مجمع خیرین مدرسه‌ساز منطقه 16 با حضور فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران، دورچه بیگی معاون مشارکت های اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران و هیات همراه،پالیزدار مدیر منطقه 16، خیرین مدرسه‌ساز و مدیران مدارس خیر‌ساز افتتاح شد.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، با ابراز خوشنودی از بازگشایی دفتر نمایندگی خیرین مدرسه‌ساز منطقه 16 تهران در ایام چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر خیرین مدرسه‌ساز در موضوع فضاهای آموزشی به کمک آموزش و پرورش نمی‌آمدند، امروز دچار مشکلات به مراتب بیشتری در خصوص ساماندهی دانش آموزان بودیم.

وی تصریح کرد: ما در آموزش و پرورش مدیون خدمات خیرین نیک اندیش و انسان های ارزشمند و فرهنگ دوست کشور هستیم و این دفاتر باید با تمام همت و توان خود در خدمت خیرینی که اراده مدرسه سازی دارند باشند.

گفتنی است در این مراسم با انجام یک کار خلاقانه از تمبر مخصوص خیرین مدرسه ساز و همین طور تندیس هایی که برای تعدادی از خیرین تدارک دیده شده بود رونمایی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار