پرورش دهنده قارچ صدفی در استان :مدیریت در کارآفرینی ضامن موفقیت

بیرجند (پانا)- – پرورش دهنده قارچ صدفی در استان با اشاره به اینکه شغل های آزاد می تواند برای افراد مفید باشد ، گفت: در صورت مدیریت صحیح در آمد مناسبی از این امر به دست می آید.

کد مطلب: ۸۹۵۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پرورش دهنده قارچ صدفی در استان :مدیریت در کارآفرینی ضامن موفقیت

امیر امینی نسب کارآفرین موفق بیرجندی در گفت وگو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی از پرورش قارچ صدفی در استان خبر داد و گفت:2 نفر در این حوزه مشغول به کار هستند .

امینی نسب با اشاره به اینکه مجموعه وی تنها مجموعه پرورش قارچ صدفی در استان است گفت: به این دلیل وارد این حوزه شده ام که توجه به پتانسیل های محلی را مد نظر دارم .

این کارآفرین بیرجندی گفت:برای آغاز فعالیت در این حوزه نیازی به سرمایه زیادی نمی باشد و می توان با اخذ تسهیلات با بهره کم موانع را از پیش رو برداشت.

وی افزود: امید به شغل های دولتی باعث شده است که توجه به این گونه مشاغل کمتر شود اما ورود به چنین حوزه هایی علاوه بر اشتغال زایی برای خود فرد ، سایر افراد را نیز صاحب شغل می کند.

امینی نسب موانع کارآفرینی را اوضاع اقتصادی عنوان کرد و گفت: محبوبیت شغل های آزاد از دهه هشتاد تا کنون کم شده است در حالی که این اشتیاق در قبل از زمان مذکور ، بیشتر بوده است.

پرورش دهنده قارچ صدفی در استان توسعه را به معنای افزایش کیفی و کمی محصول دانست و گفت: مدیریت ، مورد و عنصر اصلی موفقیت در یک کار است .

این کار آفرین بیرجندی فرهنگ سازی را لازمه هدایت جوانان به کارآفرینی دانست و ادامه داد: فرهنگ سازی بدین معنی است که باید به مشاغل آزاد به چشم مشاغل بلندمدت نگریست و تنها شغل دولتی را در زمره این گونه مشاغل قرار نداد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار