نماینده ولی فقیه دراسلامشهر: خیرین مدرسه‌ساز نماد عالی انفاق در درگاه الهی هستند

اسلامسهر(پانا) - مراسم کلنگ زنی چهارپروژه خیر‌ساز با حضور مدیر مجمع خیرین مدرسه‌ساز ومعاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ،امام جمعه و مسئولین استانی و شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۴۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه دراسلامشهر: خیرین مدرسه‌ساز نماد عالی انفاق در درگاه الهی هستند

در این مراسم حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با تقدیر از حرکت خداپسندانه خیرین مدرسه ساز اظهار کرد‌: علاوه بر اجرای پروژه‌هایی که امروز کلنگ آن بر زمین زده خواهد شد، با همکاری بانک انصار پروژه دیگری را در روستای محروم سیمون و کرک شهرستان در دست اقدام داریم که امید است با دستهای پربرکت خیرین رشد و آبادانی فضاهای آموزشی و درنهایت موفقیت فرزندان اسلامشهر را شاهد باشیم.

حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر با گرامی داشت یادو خاطره شهدای پاسدارحادثه تروریستی اخیر و اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) خاطر نشان کرد: پیامبر اسلام دست‌های مردم را به سه بخش تقسیم نموده و می فرمایند، دست اول به سوی دیگران برای رفع حوائج مادی دراز می شود که مذموم است .

او در ادامه افزود: دست دوم در پی جواب سوال‌های دینی، اعتقادی، معنوی و احکام الهی به سوی مردم دراز خواهد شد که پسندیده است و در نهایت دست سوم بخشندگی و انفاق است.

امام جمعه اسلامشهر اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز نماد عالی انفاق در درگاه الهی هستند و دست‌های پر برکت آنان ازپیش ثواب برای ذخیره منزل آخرت ارسال می کند.

در این مراسم، کلنگ احداث پروژه‌های مدارس خیر ساز علی بلندی، مهدی مانی، موجانی و سالن چند منظوره شهدای ایران تایر بر زمین زده شد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار