سفرنما؛ راهنمای آسان گردشگران نوروزی در مازندران

ساری (پانا) - اپلیکیشن جامع راهنمای سفر و خدمات گردشگری، سفرنما، در سفرهای نوروزی گردشگران به مازندران, راهنمای آسان و در دسترس برای میلیون‌ها گردشگری است که در نوروز به مازندران سفر می‌کنند.

کد مطلب: ۸۹۴۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

سفرنما اپلیکیشن چندزبانه‌ای است که در گستره‌‍ی ملی به معرفی جاذبه‌های ایران و مازندران پرداخته و علاوه بر گردشگران داخلی به گردشگران خارجی نیز خدمات مطلوبی ارایه می‌کند.

با این اپلیکیشن گردشگران می‌توانند در هر نقطه از مازندران از تمامی امکانات و داشته‌های گردشگری اطراف محل استقرار خود مطلع شوند.

جاذبه های توریستی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌های صنایع دستی و سوغات از جمله دسته‌بندی‌های این اپلیکیشن هستند.

در نشستی با طراحان این اپلیکیشن ملی که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد، راهکارهای بهره مندی مطلوب و محتوای جذابتر این اپلیکیشن درسفرهای نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.

این اپلیکیشن در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران رونمایی شد و با معرفی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران، قصد دارد طیف گسترده ای از گردشگران نوروزی را پوشش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار