پیام تسلیت وزیر آموزش‌ و پرورش به مناسبت شهادت همسر یک فرهنگی

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌ و پرورش در پی شهادت شهید عباس سرکوهی در حمله تروریستی سیستان و بلوچستان، شهادت او را به همسرش که یک همکار فرهنگی است تبریک و تسلیت گفت.

کد مطلب: ۸۹۴۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت وزیر آموزش‌ و پرورش به مناسبت شهادت همسر یک فرهنگی

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش‌ و پرورش، متن پیام تسلیت وزیر آموزش‌ و پرورش به شرح زیر است:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

همکار گرامی، سرکار خانم عظیمی

سلام علیکم؛

چه سبک بالند عاشقانی که معامله با خدا را بر هر ارزشی ترجیح می‌دهند و برای آسایش و امنیت مردم و دفاع از مرزهای کشوری که برای احیای کلمه "الله" بپاخاسته جان عزیز خود را فدا می‌کنند.

خواهر ارجمند، همسر بزرگوار شما در مسند معلمی تاریخ نشسته و هزاران شاگرد خداجو را در کلاس ایثار خویش پرورش خواهد داد و شما در عرصه مدرسه و کلاس، پیام همسر عزیز و همه شهیدان والامقام را بر بسیط ذهن ما و ضمیرها عرضه می‌کنید تا این ملت سربلند با این شور و شکوهمندی در جهان قد برافرازد و جاودان بماند.

اینجانب با تقبیح رفتار ددمنشانه خفاشانی که بهترین جوانان این سرزمین را به خاک و خون کشیدند شهادت همه این مسافران ملکوت به ویژه شهید عباس سرکوهی را به حضور سرکار عالی و سایر بازماندگان آن شهید معزز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و صبر و اجر عموم سوگواران آن عزیز به خداپیوسته را از درگاه خداوند رحمان آرزومندم. اطمینان دارم مکتب تربیتی شما مهمترین کانون برای استمرار راه نورانی آن شهید عالی رتبه خواهد بود.»

شهید عباس سرکوهی در حمله تروریستی چهارشنبه گذشته به اتوبوس حامل کارکنان سپاه در جاده خاش-زاهدان به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار