آغاز اجرای جشنواره‌های مدرسه‌ای در 20هزار مدرسه خیّرساز کشور

تهران (پانا) - با صدور دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش، برگزاری "جشنواره‌های مدرسه‌ای" در ۲۰ هزار مدرسه خیّرساز کشور به مرحله اجرا درآمد.

کد مطلب: ۸۹۴۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای جشنواره‌های مدرسه‌ای در 20هزار مدرسه خیّرساز کشور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، در این بخشنامه بر برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌ای به عنوان یک رویکرد جدید در بیست و یکمین دوره جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز سراسر کشور تاکید شده است.

طبق این بخشنامه مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، شهرستان‌ها و مدیران مدارس خیّرساز کشور باید در تعامل و هماهنگی با ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها و مجامع استانی خیرین مدرسه‌ساز، ستاد‌های اجرایی این جشنواره‌ها را تشکیل دهند و جشنواره‌ها را برگزار کنند و مستمر گزارش فعالیت‌های انجام شده را به ستاد مرکزی این جشنواره گزارش دهند.

جشنواره‌های مدرسه‌ای امسال برای اولین‌بار در بیش از ۲۰ هزار مدرسه خیرساز کشور از اسفند امسال تا اردیبهشت سال آینده با هدف تکریم از خیرین و افزایش پیوند و ارتباط خیرین با مدارس احداثی آن‌ها برگزار می‌شود.

این جشنواره‌ها پیش از این و در چند سال اخیر در دو دوره در تهران و چند استان دیگر برگزار شد اما ارسال بخشنامه وزارتی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای مدیران‌کل آموزش و پرورش و تأکید بر اجرای این جشنواره در همه مدارس خیّرساز کشور حکایت از نگاه راهبردی وزارت آموزش و پرورش به ظرفیت مدارس خیرساز برای گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی و جذب و شناسایی خیّرین جدید در سال‌های آینده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار