بازدید دانش آموزان مدارس ناحیه 2 اردبیل از مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی و موزه مردم شناسی

اردبیل (پانا) –- مسئول امور بانوان ناحیه 2 اردبیل یکی از راه های جذب کودکان و نوجوانان به مراکز فرهنگی هنری و آشنایی با آثار تاریخی ، ملی و مذهبی را همین بازدیدها و معرفی هر چه بهتر این مراکز عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۴۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید دانش آموزان مدارس ناحیه 2 اردبیل از مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی و موزه مردم شناسی

پروین ملازاده گفت: یکی از راههای تعمیق حس هویت ملی و پرورش احساس تعلق خاطر به میهن در کودکان و نوجوانان آشنا کردن آنها با مراکز فرهنگی و هنری و آثار تاریخی معرف هویت دینی و ملی کشور در سنین پایین است.

او تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان میراث فرهنگی و هنری استان امکان بازدید رایگان دانش آموزان مدارس ناحیه از مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی و موزه مردم شناسی فراهم گردیده است.

مسئول امور بانوان ناحیه 2 اردبیل هدف از این بازدیدها را جذب دانش آموزان و نوجوانان به مراکز فرهنگی هنری و آشنایی با آثار تاریخی دینی و ملی کشور و تقویت روحیه و تعمیق حس هویت دینی و ملی آنان است .

ملازاده خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی های به عمل آمده تاکنون حدود 1800 نفر از دانش آموزان مدارس ناحیه از این مراکز تاریخی، ملی و مذهبی بازدید کرده اند. و تا آخر بهمن ماه سال جاری این بازدید ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار