مجمع مدیران خیر اندیش در قم تشکیل می شود 

قم (پانا) - در راستای تفاهم نامه سازمان دانش آموزی و کمیته امداد در خصوص برگزاری جشن عاطفه ها پیشنهاد مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در خصوص تشکیل مجمع مدیران خیر اندیش برگزار می گردد.

کد مطلب: ۸۹۴۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مجمع مدیران خیر اندیش در قم تشکیل می شود 

در جلسه هماهنگی کمیته امداد با آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پروش پیشنهاد داد که برای برگزاری جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری و کمک به دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت از بین مدیران علاقه مند و مناطق نسبتا با درآمد مجمع مدیر خیر اندیش اجرا شود تا در طول سال دانش آموزان بی بضاعت شناسایی و مددرسانی شوند.
میر شکار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم نیز با تایید پیشنهاد مدیر کل آموزش و پرورش قم جلسه هماهنگی و تشکیل مجمع را قبول کرد و قول داد مدیران توانمند به صورت تشویقی به زیارت حرم علی بن موسی الرضا مشرف شوند.
به گفته ابوالفضل پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی استان قم انتخاب مدیران ، برگزاری جلسه و هماهنگی لازم توسط سازمان دانش آموزی انجام خواهد شد.

خاطر نشان می شود، همه ساله جشن عاطفه ها، قبل از شروع مهر و جشن نیکوکاری در هفته آخر اسفند ماه و در مدارس توسط سازمان دانش آموزی برگزار می شود، که کمک های خوبی برای دانش آموزان بی بضاعت در این طرح ها جذب و توسط کمیته امداد امام خمینی به دانش آموزان بی بضاعت تعلق می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار