در آئین جشن عبادت دانش آموزان مدارس روستای رامین و یوسف آباد شهرستان شهریار

مدیر آموزش وپرورش شهریار: جشن عبادت چراغ هدایتی برای قرارگرفتن در مسیر ائمه اطهار (ع) است

شهریار(پانا) - آئین جشن عبادت دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس روستای رامین و یوسف آباد شهرستان شهریار به همت گروه جهادی امام رضا (ع) با حضور مدیر آموزش و پرورش شهریار در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۴۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش وپرورش شهریار: جشن عبادت چراغ هدایتی برای قرارگرفتن در مسیر ائمه اطهار (ع) است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان و تقدیر از کار خداپسندانه گروه جهادی امام رضا (ع) اظهار کرد: برگزاری مراسم جشن تکلیفی و عبادت برای دختران ما چراغ هدایتی جهت قرارگرفتن درمسیر ائمه اطهار(ع) و به ویژه الگوگرفتن تمام بانوان عالم ازحضرت فاطمه(س) می باشد .

مجید پارسا در تعریف نماز بیان کرد: نماز یکی از فریضه های مهم و اصلی اسلام است که به عنوان دومین رکن اسلام قرار گرفته و پلی ارتباطی بین خدا و بنده اش است و در نماز، بنده دلش را برای راز و نیاز با خدایش باز می کند و شروع به حرف زدن، ستایش کردن و درخواست از خداوند می کند و نهایت بندگی اش را برای خداوند به منصه ظهور می گذارد.

او در ادامه خطاب به دانش آموزان در خصوص اهمیت نماز بیان کرد: یکی از مهم ترین دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی به آن شده نماز است چرا که نماز انسان را به خداوند نزدیک می کند و باعث دوری او از شیطان و گناه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار