تایید یک گمانه‌زنی از تریبون مجلس؛ رئیسی قاضی‌القضات می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی از تریبون خانه ملت خبر انتصاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۹۴۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تایید یک گمانه‌زنی از تریبون مجلس؛ رئیسی قاضی‌القضات می‌شود

حسن نوروزی در جلسه علنی ظهر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در جریان ارائه گزارش کمیسیون حقوقی و قضائی خانه ملت درباره طرح تمدید قانون شوراهای حل اختلاف گمانه‌زنی‌های اخیر درباره رئیس آینده قوه‌قضائیه را تایید کرد.

او در جریان نطق خود گفت: «با توجه به اینکه آقای رئیسی قرار است به جای آقای آملی لاریجانی سکان‌دار قوه‌قضائیه شود و ما متوجه شدیم که ایشان نظر خاصی در مورد قانون شوراهای حل اختلاف دارند، مجبور شدیم این قانون را یک سال تمدید کنیم که موقتاً اجرایی شود.»

او همچنین وعده داد که قانون دائمی شوراهای حل اختلاف شش ماه دیگر برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

پیش از این موضوع انتصاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه‌قضائیه از سوی برخی خبرنگراان و در فضای مجازی مطرح شده بود ولی اظهارات نوروزی از تریبون علنی مجلس شورای اسلامی را می‌توان نخستین تایید این خبر از سوی یک مرجع رسمی در جمهوری اسلامی ایران نامید.

رئیسی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 96 به عنوان اصلی‌ترین رقیب حسن روحانی برای رسیدن به پاستور قد علم کرد که در نهایت با حدود 10 میلیون رای کمتر، از رسیدن به مقام ریاست‌جمهوری ایران اسلامی بازماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار