آغاز آخرین بررسی پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام

تهران (پانا) - جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور اکثریت اعضا برای بررسی لایحه الحاق دولت به کنوانسیون پالرمو آغاز شد.

کد مطلب: ۸۹۴۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز آخرین بررسی پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام کشورمان امروز (شنبه 27 بهمن) به ریاست آیت‌الله صادق آملی لاریجانی آغاز شد.

لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی موسوم به پالرمو در نشست امروز مجمع تشخیص بررسی خواهد شد.

پیش از این غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی جداگانه اعلام کرده بودند که نشست امروز مجمع آخرین نشست آنان برای بررسی پالرمو خواهد بود و تکلیف این لایحه در نشست امروز مشخص خواهد شد.

روحانی و لاریجانی؛ غایبان بزرگ نشست امروز مجمع

نشست امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی برگزار شد که حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان دو تن از بزرگترین حامیان الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو در آن حضور نداشتند.

پیش از محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری اعلام کرده بود که روحانی برنامه‌ای برای حضور در نشست امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام ندارد.

علی لاریجانی نیز هم‌اکنون ریاست نشست غیرعلنی بهارستان برای بررسی لایحه بودجه سال 98 کشور با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای نفت، کشاورزی و صنعت را عهده‌دار است.

محمود احمدی‌نژاد نیز از دیگر غایبان نشست امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام محسوب می‌شود.

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهوری به همراه فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی نمایندگان دولت در نشست امروز مجمع تشخیص برای بررسی پالرمو محسوب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار