امام جمعه همدان:

حواسمان به نسل چهارم انقلاب باشد

همدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا، تقوایی که از روی آگاهی باشد را رها بخش انسان از بدبختی ها بیان کرد.

کد مطلب: ۸۹۴۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
حواسمان به نسل چهارم انقلاب باشد

آیت الله غیاث الدین طه محمدی بیانیه رهبر معظم انقلاب را بسیار هوشمندانه عنوان کرد و گفت: این بیانیه بسیار پراهمیت را باید بارها خواند و هربار از آن درس های تازه ای گرفت.
آیت الله طه محمدی افزود: بیانیه تاریخی رهبر به قدری راه گشا است که نه تنها در زمان حال بلکه مردم در سال های آینده باید جمله به جمله این بیانیه را توصیف کنند و از آن بهره مند شوند.
او تأکید کرد: این وظیفه ما است که از امام امت به خاطر این بیانیه پر محتوا و تاریخ ساز که همانند وصیت نامه امام خمینی (ره) ماندگار خواهد شد تشکر کنیم.
امام جمعه همدان ضمن تشکر از ملت ایران به خاطر حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن بیان داشت: معجزه ای که مردم ایران آن را خلق کردند انصافاً همه امیدهای دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کرد.
او تصریح کرد: دلیل این همه دشمنی و دست به ترور بردن ها هم این است که دشمنان طاقت دیدن این اتحاد و همبستگی ملت ایران را ندارند.
آیت الله محمدی ضمن یادآوری حضور باشکوه همه اقشار مردم در روز ۲۲ بهمن با وجود بارش شدید برف گفت: آنقدر راهپیمایی امسال باشکوه بود که انسان از وصف آن عاجز است.
او تحقیر دولت مردان آمریکا در راهپیمایی امسال توسط کودکان را از مرگ بدتر خواند و اظهار داشت: یکی از شیرینی های ٤٠ سالگی انقلاب اسلامی صحبت مردم با ترامپ و معاونانش بود که به عقیده من تلخ تر از مرگ بود.
امام جمعه همدان با بیان این که اگر انسان قدر خود را بداند به راحتی می تواند سراسر عالم را به تصرف خود درآورد گفت: متأسفانه بعضی از انسان ها آن قدر در این عالم خود را زندانی می کنند که راه درست را گم می کنند.

او دو عامل را دلیل این اتفاق عنوان کرد و تصریح کرد: اولین عامل در بیچارگی انسان چیرگی نفس اماره بر او است و عامل دیگر هم وجود حکومت های ظالم و قدرت طلب است که انسان ها را از نظر فکری به فردی بی خاصیت تبدیل می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه دوم نیز با اشاره به مشکلات معیشتی مردم یادآور شد: دولت مردان باید به داد مردم برسند و در کنار این رسیدگی، نظارت جدی بر بازار را فراموش نکنند.
او در ادامه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نباید لحظه ای از نقشه های دشمن غافل شویم چرا که هیچ وقت دشمن از توطئه چینی دست نخواهد برداشت.
آیت الله طه محمدی در پایان مراقبت از فرزندان را به والدین یادآوری کرد و گفت: دشمن در کمین نسل بعدی است و نقشه های فراوانی برای از راه به در کردن نسل چهارم انقلاب دارند بنابراین باید حواسمان به بچه ها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار