برگزاری همایش شورای دانش آموزی شهرستان حمیدیه

حمیدیه(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه گفت: اعضای شوراهای دانش‌آموزی در برنامه‌های مدارس مشارکت فعال داشته باشند.

کد مطلب: ۸۹۴۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش شورای دانش آموزی شهرستان حمیدیه

اولین همایش شورای دانش آموزی با حضور اعضای اصلی شورای دانش آموزی مدارس،رئیس شورای اسلامی شهرستان حمیدیه، عضوشورای اسلامی شهر،مدیران و معاونان پرورشی برگزار شد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه اظهار داشت: حضوردانش آموزان در شورای دانش آموزی باعث می‌شود که حس مسئولیت‌پذیری بیشتر شود و برای آینده و زندگی در اجتماع آماده شوند.

او افزود: اعضای شورا موظف هستند که مشکلات و پیشنهادات خود را در جلسات به مدیر مدرسه ابلاغ کنند و با ایجاد کمیته‌ها و انجمن‌ها و همچنین برگزاری مراسمات در مناسبت‌های مختلف شور و نشاط را به مدرسه و دانش آموزان هدیه دهید.
کریم سعیداوی گفت: ورود دانش آموزان در شورای دانش آموزی باعث تقویت حس مشارکت می‌شود و همچنین رابط بین دانش آموزان و مدرسه در زمینه های تربیتی، علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری هستندو باید باعث حضور پررنگ همه دانش آموزان مدرسه در فعالیت های مختلف باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه تصریح کرد: به عنوان روسای شورا باید کارها را تقسیم بندی کنید و هماهنگی لازم بین اعضا شورا را به وجود آورید.

در ادامه همایش علی طرفی جبرپور معاون پرورشی و تربیت بدنی بیان داشت: انتخابات شورای دانش آموزی را تمرین مردم سالاری دینی دانست.

او افزود باید حضور در این همایش سبب ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان شود.
گفتنی است در این همایش رئیس شورای اسلامی شهرستان حمیدیه وعضو شورای اسلامی شهر به تبین جایگاه شورا پرداختند و به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند.
در پایان روسای شوراها پیشنهادات و مشکلات مدارس خود را با مدیر آموزش و پرورش حمیدیه در میان گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار