با حضور مدیرآموزش و پرورش دشتستان:

جشن عبادت دانش آموزان بخش بوشکان برگزار شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: جشن عبادت بهانه ای است که به دیگران احترام بگذاریم و به بهانه آن تکالیف شرعی خود را انجام دهیم.

کد مطلب: ۸۹۴۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن عبادت دانش آموزان بخش بوشکان برگزار شد

سید حسن لواسانی فرد در آیین جشن عبادت دانش آموزان بخش بوشکان اظهار داشت: جشن عبادت بیش از آن که برای دانش آموزان باشد نقطه عطفی برای خانواده هاست که با تکالیف بچه هایشان آشنا شوند.

وی گفت: از امروز بچه باید متوجه باشند چه وظایفی دارند بدین سبب که جشن عبادت بهانه ای است که بواسطه این توفیق سایر تکالیفمان را انجام دهیم.

لواسانی فرد تصریح کرد: از امروز شخصیت شما بچه ها شکل می گیرد اگر تا کنون مسائلی را به صورت جدی رعایت نمی کردید از این لحظه عبور از خط قرمزهای دینی برایتان مهم باشد.

این مقام مسئول بیان داشت: با رسیدن به سن تکلیف باید احترام دیگران را بیشتر داشته باشید، به طبیعت عشق بورزید و اگر می خواهید احترامتان حفظ شود برای شخصیت دیگران احترام قائل باشید.

لواسانی فرد تاکید کرد: پدر و مادرها برای نماز سخت نگیرند بچه ها خودشان باید لذت عبادت را بچشند و آنها را با آرامش به عبادت کردن سوق دهیم.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان افزود: یقیناً کسی که نماز نمی خواند خودش را از عروج الهی محروم کرده است ولی در مورد بچه نباید سخت گیری صورت پذیرد.

لواسانی فرد وظیفه معلمان و خانواده ها در تربیت فرزندان مهم دانست و اظهار داشت: اگر یک معلم در طول 30 سال خدمتش سی دانش آموز خوب تربیت کند خدمتش مفید بوده است مبادا چیزی را به دیگران بگوییم که خودمان به آن عمل نمی کنیم.

وی با بیان اینکه دوران کودکی و نوجوانی زود سپری می شود گفت: دانش آموزان عزیزم از همین امروز خود را آماده زندگی اجتماعی کنید، الگو ها و سبک های زندگی را خوب یاد بگیرید تا هم دوران نوجوانی و جوانی موفقی داشته باشید و هم زمانی که مهیای ازدواج می شوید ازدواجتان بر اساس عقلانیت و عشق باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار