نماینده مردم شهریار ، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی : باید با ایجاد همدلی ، وفاق و آشتی ملی در جهت آسایش مردم قدم برداریم

شهریار (پانا) - آئین افتتاح مدرسه امام سجاد (ع) شهر باغستان شهرستان شهریار با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد .

کد مطلب: ۸۹۴۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم شهریار ، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی  : باید با ایجاد همدلی ، وفاق و آشتی ملی در جهت آسایش مردم قدم برداریم

محمودی شاه نشین اظهار کرد: خوشحالم که با افتتاح این مدرسه در راستای توسعه مراکز علمی، آموزشی و تعلیم و تربیت گام برداشتم.

او در ادامه افزود: نسل‌های آینده راجع به رفتار، علمکرد و کارنامه ما قضاوت خواهند کرد، شایسته نیست دانش آموزان امروز، فردا در مورد ما مسئولان بد قضاوت کنند و باید بستری آماده کنیم تا معلمان با شرایطی ایده آل به بحث تعلیم و تربیت دانش آموزان توجه کنند .

این مقام مسئول با مخاطب قراردادن معلمان بیان داشت: با توجه به شرایط عمومی کشور و در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید فارغ از رویکرد‌ها و سلایق سیاسی، شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که دانش آموزان از تحصیل مطلوب بهره مند گردند .

شاه نشین با دعوت از صاحب نظران و افراد خلاق در ارائه راهکارهای مناسب جهت برون رفت از مشکلات فعلی گفت: باید سعی کنیم با ایجاد همدلی ، وفاق و آشتی ملی در جهت آسایش مردم قدم برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار