مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

22 بهمن نمایش عزت و اقتدار نظام در چهلمین بهار انقلاب است

حضور گسترده و پرشور کارکنان، فرهنگیان و دانش آموزان هرمزگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

هرمزگان (پانا) - همزمان با سراسر کشور، کارکنان، فرهنگیان و دانش آموزان هرمزگانی با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، شور و شعور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۸۹۳۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
22 بهمن نمایش عزت و اقتدار نظام در چهلمین بهار انقلاب است

به گزارش پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین بهار انقلاب، که از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز در بلوار ساحلی بندرعباس آغاز شد، شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردمی از جمله کارکنان، فرهنگیان و دانش آموزان هرمزگانی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه این راهپیمایی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از مشارکت گسترده کارکنان، دانش آموزان و فرهنگیان هرمزگانی در این راهپیمایی بزرگ، اظهار کرد: بدون تردید این حضور حماسی مردم در راهپیمایی امسال ، همه توطئه‌هایی را که علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی استکبار جهانی طراحی شده است، خنثی خواهد کرد.

موسی دادی زاده سرخایی افزود: 22 بهمن امسال نمایش عزت و اقتدار جهموری اسلامی ایران در چهلمین بهار پرافتخار این نظام الهی است و این حضور غرورآفرین مردم اعلام وحدت و یکپارچگی و همدلی آحاد ملت ایران و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب است.

وی تصریح کرد: پیام حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم خصوصا فرهنگیان و دانش آموزان عزیز در راهپیمایی امسال روشن است و مردم با وجود همه مشکلات و تنگناها ثابت کرده اند که پای نظام و انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام شهدا هستند و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، پشتیبانی قاطع خود را از اصل نظام و انقلاب اعلام کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تاکید کرد: این حضور همچنین بیانگر این است تا زمانی که وحدت کلمه و یکپارچگی ملت با توکل به خدای متعال وجود داشته باشد قطعا هیچ قدرتی با هیچ ترفندی نمی تواند به این نظام آسیبی وارد کند و اقتدار و عزت و عظمت آن در چهلمین سالگرد نیز گواه روشنی بر این حقیقت است.

دادی زاده در پایان گفت: همه وظیفه داریم با کار و تلاش و خوداتکایی، در مسیر پیشرفت کشور خصوصا در عرصه های علمی، نقش و وظیفه و رسالت خود را ایفا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار