افتتاح دفتر خیرین مدرسه‌ساز منطقه 12 تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در شهر تهران در دوره ابتدایی تراکم دانش‌آموزی 34 نفر در متوسطه دوره اول 33 نفر و دوره متوسطه دوم و هنرستان ها 26 نفر است و این در حالیست که میانگین تراکم در کشور 24 نفر می‌باشد و اگر تلاش و مساعدت خیرین مدرسه ساز نباشد ممکن است اوضاع کنونی به بحران تبدیل ‌شود.

کد مطلب: ۸۹۳۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دفتر خیرین مدرسه‌ساز منطقه 12 تهران

دفتر خیرین مدرسه‌ساز منطقه 12 شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، خیرین مدرسه‌ساز و شهرداری منطقه افتتاح گردید.

فولادوند ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: تهران جزو سه استان فقیر کشور به لحاظ فضای آموزشی است و در تامین فضای آموزشی فقیرترین استان است.

مدیر کل افزود: در شهر تهران در دوره ابتدایی تراکم دانش‌آموزی 34 نفر در متوسطه دوره اول 33 نفر و دوره متوسطه دوم و هنرستان ها 26 نفر است و این در حالیست که میانگین تراکم در کشور 24 نفر می‌باشد و اگر تلاش و مساعدت خیرین مدرسه ساز نباشد ممکن است اوضاع کنونی به بحران تبدیل ‌شود.

وی ادامه داد: حدود 40٪ از فضاهای آموزشی کل کشور توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است که این رقم در شهرتهران به 50 درصد رسیده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر کل شهر تهران در انتها تصریح نمود: امیدواریم با راه اندازی دفاتر مجمع خیرین مدرسه ساز در مناطق، شاهد همکاری و مشارکت های سازنده ای در ساخت فضاهای آموزشی و رفع کمبود های آموزش و پرورش باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار