رنگ و بوی انقلاب با شرکت فرهنگیان قم در راه پیمایی 22 بهمن عطر 40 سالگی را شنید

قم (پانا)- حضور گسترده و پرشور مردم قم علی الخصوص کارکنان، فرهنگیان و دانش آموزان استان قم در راهپیمایی 22 بهمن 40 سالگی مقتدرانه انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشانید.

کد مطلب: ۸۹۳۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رنگ و بوی انقلاب با شرکت فرهنگیان قم در راه پیمایی 22 بهمن عطر 40 سالگی را شنید

راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین بهار انقلاب، که از ساعت 10 صبح روز 22 بهمن ماه از میدان شهید مطهری قم آغاز شد، شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردمی از جمله کارکنان، فرهنگیان و دانش آموزان قمی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش قم در حاشیه مراسم ضمن قدردانی از مشارکت گسترده کارکنان، دانش آموزان و فرهنگیان استان قم در این راهپیمایی بزرگ، گفت : این شور و شعور مردم عزیز و وفادار ایران اسلامی و نمایش اقتدار و اتحاد آنان بار دیگر جهان را خیره و مات خود کرد و نشان داد مردم عزیز این سرزمین برای حفظ آرمان های امام و شهدای گرانقدر با تبعیت از فرامین رهیبر گرانقدر خویش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای استوار و پایدار مانده اند و نخواهند گذاشت کوچکترین چشم زخمی بر قامت دلربای رهبرعزیز و کشور پر افتخارشان فرود آید.

حمید رضا شیخ الاسلام حضور دانش آموزان و فرهنگیتان استان قم و خانواده های محترم آنان در راهپیمایی چهلمین بهار پیروزی را ستود و این حضور غرور آفرین در آموزش و پرورش قم را نشان وحدت و یکپارچگی و همدلی با آحاد ملت ایران و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب دانست.

وی تصریح کرد: پیام حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم خصوصا فرهنگیان و دانش آموزان عزیز که امسال با در دست داشتن پارچه نوشته ها و بنرهای متفاوت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه شرکت کرده اندبسیار روشن و آشکاراست ونشان داد مردم با وجود همه مشکلات و تنگناها همچنان پای نظام و انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام شهدا ایستاده اند و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، پشتیبانی قاطع خود را از اصل نظام و انقلاب همچنان ادامه خواهند داد.

شیخ الاسلام در پایان سخنان خود توکل بر خداوند را منشا همه موفقیت ها دانست و افزود :تا زمانی که در سایه توکل بر خداوند جو همدلی و اتحاد برای سربلندی نظام مقدس اسلامی وجود داشته باشد هیچ قدرتی نمی تواند با مردم خداشناس ایران مبارزه کند و این ملت با تمام وجود استخوان های استعمار و استکبار بویژه آمریکا و اسرائیل صهیونیست را در هم خواهد شکست.

یاد آور می شود دانش آموزان و فرهنگیان استان قم و کارکنان اداره کل و نواحی و مناطق در روز 22 بعهمن ماه همراه با سایر مردم شریف قم با حضور گسترده خود در شهر مقدس قم و بخش های مختلف استان تسلیم ناپذیری در برابر زر و زور و دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب را با فریادهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود خائن فریاد زدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار