تشکر معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری از حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان منطقه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: فرهنگیان بار دیگر همگام با مردم همیشه در صحنه سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی را پاس داشتند.

کد مطلب: ۸۹۳۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکر معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری از حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن

رحمت‌اله قاسمی‌پور با اشاره به حضور گسترده مردم در بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی 22 بهمن گفت: بیست و دوم بهمن ماه، تجلی پیروزی حق بر باطل و یادآور مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است؛ این روز جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کرده‌است.

او در ادامه گفت: دانش‌آموزان عضو تشکلات مختلف دانش‌آموزی در گروه‌های مختلف سرود،نمایش، حرکات نمایشی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در کنار همکلاسی‌ها و معلمان خود در این مراسم شرکت کرده و پشتیبانی خود از نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

قاسمی‌پور با تشکر از کلیه معلمان و مربیان و کادر اجرایی و پرورشی مدارس که هماهنگی حضور دانش‌آموزان را به عهده داشتند گفت: در ایام دهه فجر و به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌توان بسیاری از ارزش‌های انقلاب را با کمک خود دانش‌آموزان در آنها نهادینه کرد و یکی از دستاوردهای انقلاب همین جوانان آماده دفاع از آرمان‌های نظام هستند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار