برای چهلمین بار، روسیاهی به زغال ماند

همدان (پانا) - مراسم باشکوه راهپیمایی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی درشهر همدان با حضور سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۳۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برای چهلمین بار، روسیاهی به زغال ماند

خاتمی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ۲۲بهمن گفت: حضور پرشور شما حماسه ای باشکوه تر از قبل رقم زد که زبان از بیان آن قاصر است.

امام جمعه موقت تهران گفت: راهپیمایی امسال شرایطی متفاوت تر از قبل داشت چراکه آمریکا در شدیدترین وضعیت تحقیر قرار دارد و در اهداف خود مانند زیر سلطه گرفتن لبنان و سوریه و عراق ناکام مانده است و همین امر سبب تحقیر بیش از پیش آمریکا شده است.

او ضمن اشاره به تلاش های مسمتر دشمنان برای از بین بردن نظام اسلامی گفت: آمریکا تمام تلاش خود را برای برگزاری نشست هایی با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی کرد که به فضل خدا تمامی این تلاش ها بی ثمر ماند.

از جمله برنامه های این راهپیمایی پخت کیک چهل متری به مناسبت چهل سالگی انقلاب، اجرای سرود توسط گروه موزیک ارتش، اجرای سرود ۱۳۵۷نفری دانش آموزان بود. همچنین قرائت قطع نامه ای با مضمون مطالبه گری ملت ایران از دولتمردان و مسئولین به جهت رفع مشکلات معیشتی مردم، پایان بخش این مراسم باشکوه بود.

رضوانه شعبانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار