پیام قدردانی استاندار همدان و نماینده ولی فقیه در استان ازحضورپرشورمردم استان در راهپیمایی روز ۲۲بهمن

همدان (پانا) - استاندار همدان و نماینده ولی فقیه در استان از حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن قدردانی کردند متن پیام آن ها به شرح زیر است:

کد مطلب: ۸۹۳۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام قدردانی استاندار همدان و نماینده ولی فقیه در استان ازحضورپرشورمردم استان در راهپیمایی روز ۲۲بهمن

حضور گرم و پرشور مردم شریف و ولایتمدار استان همدان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در مراسم بزرگداشت دهه فجر به ویژه راهپیمایی با شکوه و وحدت آفرین روز 22 بهمن نشانه اتحاد اقشارمختلف مردم و وفاداری آن ها به انقلاب و ارزش های اسلامی و از همه مهم تر ایستادگی در برابر نقشه های شوم دشمن بوده است.
دشمنان انقلاب مانند استکبار و صهیونیست از این اقدام پرشکوه دچار یأس شده و به خوبی فهمیدند که ملت بزرگ ایران هیچ وقت از آرمان های انقلاب عقب نخواهد نشست.
حضور پرمعنای شما مردم عزیز علیرغم شرایط نامساعد جوی نشانه دلبستگی به نظام و پایبندی به‌ آرمان های انقلاب و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است.

لذا بر خود وظیفه دانستیم از شما مردم فهیم، انقلابی و همیشه در صحنه استان همدان که پر شورتر از سال های قبل وفاداری خود را به شهدا و آرمان های انقلاب، امام و رهبری نشان دادید تشکر و قدردانی نموده سعادت و سربلندی شما مردم عزیز را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند منان مسئلت می نماییم.

غیاث الدین طه محمدی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

سید سعیدشاهرخی
استاندار همدان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار