حضور پرشور مردم ولایت‌مدار سلسله در راهپیمایی 22 بهمن

خرم آباد (پانا) - مردم شهرستان سلسله با وجود بارش برف، همزمان و همصدا با سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن چهلمین فجر انقلاب را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۸۹۳۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم ولایت‌مدار سلسله در راهپیمایی 22 بهمن

مردم شهرستان سلسله بار دیگر ثابت کردند که همچون گذشته به ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل پایبند هستند و در بیعت با ولایت فقیه ذره ای از اعتقادات خود کوتاه نمی آیند.
مردم شهرستان سلسله در زیر بارش برف با سر دادن ندای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، تا زنده ایم رزمنده ایم، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مسیر میدان امام به چهار راه آموزش و پرورش را طی کردند و با حضور در جایگاه و سر دادن خروش الله اکبر عزم خود را در همراهی با انقلاب و انزجار از استکبار و ایادی دست نشانده اش به نمایش گذاشتند.
از نکات بارز راهپیمایی پرشور مردم شهرستان سلسله می توان به حضور عشایر غیور، کودکان، نوجوانان، زنان و کهنسالانی اشاره کرد که بی هیچ چشمداشتی و در حمایت از انقلاب و پایبندی به آرمان های والای آن و بیعت با ولایت فقیه به صحنه حضور آمده بودند.
امام جمعه الشتر با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور پرشور مردم حکایت از ایستادگی زیر پرچم ولایت دارد.
حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن به رغم بارش برف، اظهار داشت: ملت ایران ثابت کردند که برای اهداف و آرمان های خود جان می دهند و از اهداف خود کوتاه نمی آیند.
وی بیان کرد: برای سردمداران استکبار جهانی ثابت شده که مردم از انقلاب خود دست نمی کشند براین اساس آنها تلاش می کنند تا با فشار اقتصادی آنها را نسبت به آرمان های والای انقلاب ضعیف نماید.
امام جمعه الشتر با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن اضافه کرد: استکبار می خواهد در جنگ اقتصادی اعتقادات و تحمل مردم را نشانه بگیرد اما ملت ایران به عشق پیروزی انقلاب و شادی دل دوستان نظام گرد هم آمده اند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی ادامه داد: ملت ایران با وحدت، انسجام و برادری کنار هم قرار گرفته اند و ازنظام محافظت می کنند تا انقلاب به سمت آرمان های والای خود و تعالی پیش برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار