پیام قدردانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین از حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پیامی از حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۹۳۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام قدردانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین از حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین در پی حضور حماسی و پرشور مردم آگاه و بصیر استان قزوین بویژه جامعه شریف فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیام تقدیری به شرح ذیل منتشر نمود:

پروردگارا؛ نامت طلوع سپیده امید است و یادت یادآور شور آسمانی عشق.

الهی؛ نعمت بسیار تورا شکر فراوان باید و چه نعمتی فراتر از عزت و آزادگی که به ما ارزانی داشته ای!

پیروزی ۲۲ بهمن میوه ی نهالی بود که در ۱۵ خرداد ۴۲ در لاله زار میهن ما کاشته شد و سال ها جهاد و شهادتِ آزادگان آن را آبیاری کرد تا در بهمن ۵۷ بهارآفرینِ قرن های خزان گردد.

در جشن ماندگار چهلمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بار دیگر قطره ها به حرکت درآمدند؛بار دیگر جویبارها کوچه پس کوچه های شهرها و روستاها را پشت سر گذاشتند و به رودها پیوستند. رودهایی که سرتاسر ایران عزیز را به اقیانوس خروشانی از حضور مردم تبدیل کرد.

چگونه می توان سپاسگزار مردمی بود که در گرما وسرما و در سختی و آسانی ودر تمام صحنه ها، انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) و شهیدان عزیز را فراموش نکرده اند!؟

چگونه می توان سپاسگزار زنان و مردانی بود که با حضورشان هیبت پوشالی دشمنان نظام اسلامی را شکسته و استواری ایران عزیز را رقم زدند!؟ مردمانی که اندک اندک از راه رسیدند و جمع مستان و دلدادگان را شکل دادند.

در بین اقشار مختلف، شاهد حضور پرشور و گسترده فرهنگیان و دانش آموزان عزیز بودیم. حضوری که نویدبخش استمرار حرکت به سمت تحقق منویات مقام معظم رهبری و استحکام پایگاه مردمی نهضت عظیم اسلامی است.

این نقش آفرینی دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته دیار زرخیز مینودری در ذهن و زبان دوستداران انقلاب و نظام ماندگار و جاودان خواهد بود.

بر خود فرض میدانم با افتخار از کلیه همکاران آگاه و همیشه در صحنه و دانش آموزان گرامی و پرشور، به مناسبت شرکت آگاهانه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نمایم و با اخلاص از پیشگاه خداوند منان خواستارم تا شما عزیزان در سایه توجهات ویژه امام عصر(عج) همواره سلامت، سربلند و موفق باشید.

خیرالله رحمانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار