طی پیامی صورت گرفت؛

تقدیر امام جمعه ارومیه از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با صدور پیامی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۹۳۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر امام جمعه ارومیه از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی به شکرانه حضور پرشور مردم سرافراز آذربایجان غربی در حماسه ۲۲ بهمن پیام قدردانی و تشکر صادر کرد.

در این پیام آمده استف حضور حماسی و انقلابی شما مردم قهرمان استان در چهلمین طلیعه انقلاب اسلامی، نشان از همت والا و عزم راسختان در حمایت از نظام و ولایت دارد،گام های استوار شما همیشه افتخار آفرین بوده است و دشمنان شما فراموش نکرده اند آن گام هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع از انقلاب اسلامی برداشته شد و امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمد و حماسه دیگری را خلق کرد.

درود بر بصیرت و آگاهی شما که همیشه در لحظه نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بد خواهان را عرصه پیروزی حق می سازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت را برای نظاره می آرایید.

به نظر می رسد ۴۰ سال حضور مردم شریف آذربایجان غربی هم پای تمام مردم ایران برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب ، برای دشمنان کافی باشد تا از خواب غفلت بیدار شوند و دست از نیرنگ توطئه چینی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی دست بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار