جشن 40 سالگی انقلاب با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در منطقه افشار

زنجان (پانا) فرهنگیان و دانش آموزان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، تبعیت خود از رهبر معظم انقلاب و انزجارشان را از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه سیاست های خصمانه آمریکا ابراز داشتند.

کد مطلب: ۸۹۳۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن 40 سالگی انقلاب با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در منطقه افشار

فرهنگیان و دانش آموزان در کنار اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22بهمن حاضر شدند و نوای دلبستگی تمام نشدنی به انقلاب شکوهمند اسلامی را سر دادند.

در این مراسم که از میدان معلم تا مصلی شهر گرماب امتداد داشت، پس از تلاوت کلام الله مجید حاج آقاموسوی، امام جمعه شهر گرماب به ایراد سخنرانی پرداخت و به وحدت میان مسئولین و مردم اشاره کردند.
مردم شهر گرماب همچون دیگر شهرهای استان و سایر استان های کشور با اقتدار و هوشیاری در راهپیمایی امروز شرکت کردند و روز وصف نشدنی دیگری را در تاریخ این شهر رقم زدند.
پیر و جوان، کودک و بزرگسال و زن و مرد، همه و همه خود را به محل برگزاری راهپیمایی رساندند و بار دیگر پایبندی در دفاع از آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی را با وجود گذشت چهل سال از این انقلاب شکوهمند در گوش جهانیان فریاد زدند.
مردم ولایت مدار و انقلابی منطقه افشار با در دست داشتن پلاکاردها، تصاویری از ایام انقلاب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در صفوف منسجم خود انسجام ملی و اتحاد بی نظیر ملت ایران را به نمایش گذاشتند.
فرهنگیان و دانش آموزان در حالی که دست نوشته هایی مزین به تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و... حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار