سقوط یک گردشگربه دره دوزویل درلالی

جستجوی امداد گران در دره مرگ

لالی (پانا) - یک مرد حدوداً 35 ساله درحالی‌که برای تماشای رودخانه شور و گرفتن عکس بر روی پل ایستاده بود، بر اثر لغزش به دره عمیق سقوط کرد.

کد مطلب: ۸۹۳۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سقوط یک گردشگربه دره دوزویل درلالی

فرماندار لالی در خصوص این حادثه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : صبح امروز یک مرد حدوداً 35 ساله به دره دوزویل سقوط کرد. این فرد درحالی‌که برای تماشای رودخانه شور و گرفتن عکس بر روی پل ایستاده بود بر اثر لغزش به دره عمیق سقوط کرد.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون نیروهای سپاه به کمک قایق درحال جست‌وجو برای یافتن این فرد هستند. همچنین نیروهای امدادی هلال‌احمر از صبح در مکان حادثه حضور دارند.

گودرز ترکی زاده افزود: عمق آب در این منطقه بسیار زیاد است و به بالای 100 متر نیز می‌رسد و آب در این دره خروشان است، به همین دلیل کار جست‌وجو برای این فرد بسیار مشکل است.

وی گفت: این فرد از اهالی شهرستان کوهرنگ بود که برای سفر به استان خوزستان آمده بود و در مسیر برگشت دچار حادثه شد.

همچنین مسئول مرکز فوریت های پزشکی لالی در این خصوص عنوان کرد : متاسفانه با توجه به عمق بالای این دره کوهستانی این فرد جان خود را از دست داده اما به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه شور، هنوز جسد وی کشف نشده است.

مسئول مرکز فوریت های پزشکی لالی گفت: جستجوها برای یافتن جسد این گردشگر ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احر شهرستان کوهرنگ نیز از اعزام تیم ۶ نفره جستجو در محیط های آبی (غواصی) استان چهارمحال و بختیاری جهت امدادرسانی و جستجوی جسد متوفی (مرحوم کیومرث فرهادی) در این دره خبر داد .

پی نوشت : پل شور بر فراز دره ‌ای با عمق 120 متر به عنوان تنها پل ارتباطی شهرستان های لالی و اندیکا در شمال خوزستان به استان چهار محال و بختیاری محسوب می‌ شود که عمر آن به 60 سال می ‌رسد.

دره دوزویل در نزدیکی شهر لالی استان خوزستان، بر گذرگاه جاده لالی به اندیکا و شهرکرد قرار گرفته است. این دره شگرف و اسرارآمیز دارای طولی در حدود یک هزار متر و عرض تقریبی 70 تا 100 متر و بلندایی بالغ‌بر 120 تا 150 متر بوده و محل گذر شورابی است که از کوه‌های شمال غربی شهرستان لالی سرچشمه می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار