جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شبانکاره برگزار شد

شبانکاره،بوشهر(پانا)_ جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز 22 بهمن 1397 با حضورباشکوه مسئولین بخش،فرهنگیان،دانش آموزان و آحاد مردم ولایتمدار وهمیشه در صحنه بخش شبانکاره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۳۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شبانکاره برگزار شد

جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم ولایتمدار بخش شبانکاره در هوای بارانی همراه با راهپیمایی و شعار مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل از میدان حافظ آغاز شد و سپس با گذر از چهار راه ساعت، به سمت مصلای نماز جمعه ادامه یافت.

مردم شبانکاره با پخش سرود های انقلابی وحماسی و سردادن شعارهایی با انقلاب اسلامی و آرمان های رهبر کبیر انفلاب، حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، با سر دادن شعارهای (خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست) و (ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم) تجدید عهد وپیمان کردند.

در ادامه راهپیمایی و در اجتماع مردم و مسئولین در مصلای نماز جمعه شهر شبانکاره شعر خوانی و اهدا هدایا صورت گرفت که به دانش آموزانی که در مسابقه هنری دهه فجر شرکت داشتند به 40 نفر از آنها به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

در پایان مراسم با خواندن قطعنامه بر حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا و مقاومت در مقابل دسیسه های دشمنان با تکبیر( الله اکبر،خامنه ای رهبر، مرگ برضد ولایت فقیه، مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل) تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار