مردم تسلیم ناپذیری خود را در برابر خواسته‌های دشمنان نشان دادند

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن تسلیم ناپذیری خود را در برابر خواسته‌های دشمنان نشان دادند.

کد مطلب: ۸۹۳۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مردم تسلیم ناپذیری خود را در برابر خواسته‌های دشمنان نشان دادند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بوشهر در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم در هر شرایط که انقلاب و نظام به آنان نیاز داشت در صحنه حضور می‌یابند که حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امروز موید این ادعا است.

وی با اشاره به حضور مردم بوشهر در راهپیمایی در زیر بارش باران تصریح کرد: بارش باران امروز مانع از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشد و مردم با حضور گسترده و پرشورخود نشان دادند که تهدیدات دشمن بی اثر است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه وفاداری و پایبند بودن مردم به انقلاب اسلامی است افزود: حضور گسترده مردم در زیر بارش باران در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد اگر دشمنان ما را تهدید کنند مردم ایران حضورشان را در عرصه‌های مختلف بیشتر می‌کنند.

گراوند با بیان اینکه مردم در راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی حماسه جاویدی خلق کردند گفت: پیام این راهپیمایی باشکوه این است که ملت ایران در برابر خواسته‌های دشمنان تسلیم پذیر نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار