حضور پرشور مردم مسجدسلیمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مسجدسلیمان (پانا) - راهپیمایی باشکوه مردم مسجدسلیمان در چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی همزمان با تمامی شهرهای ایران اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم مسجدسلیمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن با حضور حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امیر قربانی فرمانده هوانیروز کشور، همچنین حضور پرشور مردم، جامعه فرهنگیان، روحانیون، هنرمندان، ورزشگاران، دانشگاهیان، نیروهای نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه برگزار گردید.
سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز بود وی در سخنان خود گفت : گرچه کاستی هایی در جامعه وجود دارد ولی مردم بعد از گذشت چهل سال از انقلاب شکوه مند اسلامی آمدند که بگویند ما نیرنگ دشمن را میشناسیم و از توطئه های دشمنان آگاهیم .
وی افزود : ملت ایران و مردم خوزستان از عرب و عجم و ایل غیور بختیاری در اندیکا ، مسجدسلیمان و لالی پا در همان راهی گذاشتند که شهید شیر علیمردان خان گذاشت . یعنی پای مردانگی در راه مردانگی و پای غیرت در راه غیرتمندی ؛ پای مردانگی در راهی که در این راه ملت ما افق دور را میبیند و افق سعادت را که طلیعه آن امروز واضح و مشخص است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار