ملت ایران توطئه های دشمنان را به حماسه تبدیل می کنند

رشت (پانا) _عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران، توطئه های دشمنان را به حماسه تبدیل می کنند و نمونه بارز این امر، راهپیمایی 22 بهمن است که 40 بار، طعم ذلت و شکست را به استکبار جهانی چشانده اند.

کد مطلب: ۸۹۳۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران توطئه های دشمنان را به حماسه تبدیل می کنند

سعید جلیلی روز دوشنبه در راهپیمایی 22 بهمن در میدان شهدای ذهاب رشت در جمع راهپیمایان افزود: دشمن هر تحریم، فشار و توطئه ای که علیه ایران انجام می دهد؛ نتیجه اش خلق حماسه است که آخرین آن، حماسه 22 بهمن سال 97 است.
وی با یادآوری ادعای دشمنان در رسانه ها مبنی بر اینکه ما می خواهیم ملت ایران نتواند 40 سالگی انقلاب را ببیند، اظهار داشت: اکنون ملت ایران را ببینند که چگونه در زیر باران، چهل سالگی انقلاب را جشن گرفته اند و آمده اند تا مشت محکمی بر دهان آنها بزنند؛ این عظمت ملت ایران است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: ملت ما امروز به این باور قرآنی رسیده و آن را تجربه کرده که اگر دعوت خدا و پیامبر(ص) را اجابت کند، حیاتی جدید پیدا می کند.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به پیشرفت ها و موفقیت های ایران اسلامی بیان داشت: امروز، ایران ماهواره به فضا می فرستد، جزو اقتصاد هجدهم دنیاست و از قدرت دفاعی در دنیا برخوردار است و دشمن نیز از این موضوع نگران است که ملتی که توطئه نظامی را تبدیل به حماسه می کند؛ آیا اقتصاد ، کشاورزی و صنعت را نمی تواند به حماسه تبدیل کند؟
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: آنها این مهم را می دانند که روزی جنگ را به ما تحمیل کرده اند و ملت ایران آن را به حماسه دفاع مقدس تبدیل کرده و تحریم ها را نیز تبدیل به حماسه می کنند؛ حماسه بزرگ اقتصادی در انتظار این ملت است.
جلیلی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این مطلب که عده ای قلدر در دنیا می خواهند امتیازاتی داشته باشند که دیگران از آن برخوردار نباشند، خاطر نشان کرد: می گویند ما باید تصمیم بگیریم که هر جا در دنیا حرکتی می شود، درست است تا نه؛ در این شرایط ملت ایران که طی 40 سال گذشته قیام کرده و در برابر همه قدرت های استکباری ایستاده؛ رشادت ها انجام می دهد.
وی با یادآوری لغو امتیاز تنباکو به استناد فتوای عالم دینی و نیز مبارزات استکبارستیزی میرزاکوچک خان در گیلان و رئیسعلی دلواری در جنوب کشورمان مقابل انگلیسی ها گفت: ملت ایران بر مبنای ایمان الهی ایستاد و مقاومت کرد؛ همه قدرت های بزرگ آن روز دنیا گفتند پهلوی باید بماند، اما ملت ایران گفت که شاه باید برود و در نهایت رفت.
وی انقلاب اسلامی را بزرگترین حماسه ملت ایران عنوان و با یادآوری هشت سال پایمردی در دوران پرافتخار دفاع مقدس اظهار کرد: در این شرایط آنها هر چه داشتند، در اختیار دشمن ما گذاشتند اما ملت ما با خلق حماسه ، امروز نه برای سیم خاردار بلکه برای برد موشک های بالستیک تلاش کرد.
وی در خاتمه سخنانش با اشاره به این مطلب که دشمن نگران پیشرفت ملت ایران است، افزود: ملت ایران با قابلیت های زیاد، موفقیت های بزرگی نیز کسب می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار