فرمانده ارتش در تبریز: 14600 روز است که دشمن به خود وعده فردا می دهد

تبریز (پانا) - فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار با تمام توان، رو در روی این ملت ایستاده و 14 هزار و 600 روز است که به خود وعده فردا می‌دهد.

کد مطلب: ۸۹۳۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ارتش  در تبریز: 14600 روز است که دشمن به خود وعده فردا می دهد

امیر سید عبدالرحیم موسوی در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در بین مردم ولایتمدار تبریز گفت: «مردم آذربایجان با حماسه‌ای که در 29 بهمن سال 57 آفریدند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قم، حرکت بزرگی را شروع کردند و وابستگان آمریکا را از کشور بیرون ریختند.»
وی با اشاره به حضور پرشور و شکوه مردم تبریز در راهیپمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: «تبریز همیشه مایه سرافزاری ایران اسلامی بوده در دوران دفاع مقدس 10 هزار شهید و 23 هزار جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. تبریز همیشه در آزمون‌های اینچنینی برای دفاع از آب و خاک کشور و اسلام، سربلند بیرون آمده است.»
فرمانده کل ارتش ادامه داد: «تبریز در طول تاریخ بارها ثابت کرده که پرچم‌دار مبارزه با استکبار داخلی و خارجی است. مردم تبریز امسال در راهپیمایی 22 بهمن پرشکوه‌تر از سال‌‎های دیگر به صحنه آمده‌‎اند تا نشان بدهند پشتیبان رهبرشان هستند.»
امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: «هر روز دشمنان ما یک تهدید و یک تحریم جدید را به این ملت تحمیل کردند که به خواست خدا و رهبری، ولایت هر روز یک پیروزی جدید برای کشور و شکست برای دشمن پدید آمد.»
فرمانده کل ارتش افزود: «این درس بزرگ برای دنیا به حساب می‎آید که ما یک روز بدون مبارزه نداشتیم و در همه مبارزات پیروز شده‌ایم. ملت ایران اینک سرافراز و پیروز به حول و قوه الهی به سمت قله پیشرفت جلو می‌رود.»
سرلشکر موسوی با بیان اینکه «ما با خدا هستیم و خدا با ماست و وعده فردای شیطان محقق نمی‌شود »بیان کرد: «نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار با تمام توان، رو در روی این ملت ایستاده و 14 هزار و 600 روز است که به خود وعده فردا می‌دهد. درست است که ما با سختی‎ها و مشکلاتی مواجه هستیم، اما به دشمن لبخند نمی‌زنیم. نه در تاریخ ایران و نه در تاریخ اسلام، این اولین بار نیست که با مشکل مواجه شده‎ایم، اما این مشکلات را امید خدا و با اتحاد پشت سرخواهیم گذاشت. سازش، ذلت و خواری به همراه دارد.»
سرلشکر موسوی یادآور شد: «انقلاب ما، انقلاب «الله اکبر» است که نقطه مقابل آن طرز تفکر ذلیلانه است. نظام سلطه اسکتباری غرب، کشورهای تابع‌لش را گاو شیرده خطاب می‎کنند. ما می خواهیم مستقل باشیم، ولی استکبار می گویند باید هرچه ما می گوییم را انجام بدهید.»
فرمانده کل ارتش مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال و رهایی ملت بزرگ ایران از چنگال استکبار دانست و خاطرنشان کرد: «ملت ایران به پیروی از حضرت ابالفضل العباس (ع)، پرچم انقلاب اسلامی را محکم در دست می گیریم که اگر حتی زخم دشمن دست ما را تکه تکه کند، هیچ اثری بر پرچم اسلام نخواهند دید.»
امیر سرلشکر موسوی در پایان ضمن اعلام آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیان کرد: «در این اجتماع کم‌نظیر، آمادگی همه مردم، فرزندان غیور ملت در نیروهای مسلح برای حفاظت و حراست از آرمان‌های بزرگ ایران اسلامی اعلام می‌داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار